BRATISLAVA - Do predčasných volieb na jeseň ostáva polroka. Dovtedy majú politici ešte niekoľko mesiacov času na rozmyslenie si, akým štýlom chcú viesť kampaň do parlamentných volieb. Ich vyber sa už čoraz viac zúžuje len na sociálne siete, no napriek tomu viacerí z nich nezabudli ani na tradičné billboardy. My sme preto neváhali a rozhodli sme sa prebrázdiť ulice hlavného mesta a pozrieť sa, kto je už v týchto dňoch najviac aktívny. Výsledok nás prekvapil.
archívne video
Smer zvolil zatiaľ taktiku bez tvárí
Začneme opozičným Smerom-SSD, ktorý 6 mesiacov pred voľbami zvolil taktiku billboardov bez tvárí členov strany. Na fialovom podmaze uvádzajú sľub o "stabilite, skúsenosti" a chcú "koniec chaosu".
Billboardy sa nachádzajú v uliciach Ružinova, no aj inde v meste.
SNS je aktívna pri Avione či na Zlatých pieskoch
Druhým v poradí je SNS na čele s predsedom Andrejom Dankom, ktorý sa pri tejto príležitosti nechal zvečniť na billboard. V jemne zretušovanej podobe hovorí o tom, že je "pripravený pracovať pre Slovensko".
Dankove billboardy sa objavujú na Zlatých pieskoch či pri obchodnom dome Avion.
Progresívne Slovensko je jednoducho na každom kroku
Avšak na záver si necháme prekvapenie mesiaca marec. Práve počas týchto dni zobrali Bratislavu predstavitelia Progresívneho Slovenska doslova útokom. Na výrazne graficky skrášlenú tvár predsedu Michala Šimečku môžete naraziť prakticky kdekoľvek, či už ide o Trnavské mýto, Zochovú ulicu či mnohé iné zákutia Bratislavy.
Šimečka je na tvárach billboardu so svetlomodrým podmazom a s citátom: "Dá sa to, normálne a odborne.".