Streda, 23. jún 2021. Meniny má Sidónia, zajtra Ján.

Eurokampaň: Reklama ako z veľkofilmu!

Herci reklamu nakrúcali aj na veži pri Auparku. Diváci celý spot prezentujúci novú menu uvidia už v piatok v televíziách.
Herci reklamu nakrúcali aj na veži pri Auparku. Diváci celý spot prezentujúci novú menu uvidia už v piatok v televíziách.
Zdroj: Nový Čas
05.03.2008 00:00

BRATISLAVA - Tvorcovia nového reklamného spotu na zavedenie eura sa inšpirovali slávnou scénou z najúspešnejšieho filmu histórie - Titanic. V nej Leonardo DiCaprio „lieta“ so svojou hereckou partnerkou Kate Winslet. Reklama sa však nakrúcala na streche novej veže pri Auparku. Herci museli prekonávať strach z výšok.


Prvým väčším projektom mediálnej eurokampane je uvedenie reklamného spotu, ktorý bude mať premiéru v slovenských televíziách už v piatok. „Je to o mladých ľuďoch, ktorí sa majú radi. Ide o taký emocionálny záber,“ opísal scénku režisér Miloš Kohout. Celý spot je podľa neho hravý, citový a najmä imidžový. Hovorí o tom, čo bude Slovákov najbližšie mesiace čakať. „Jeho hlavným cieľom je navodiť atmosféru blížiaceho sa prechodu na euro, komunikovať očakávané kľúčové časové míľniky,“ uviedol vládny splnomocnenec pre zavedenie eura Igor Barát.

EUROREKORDY

Slovenská koruna oproti euru zaznamenala nový historický rekord. Včera sa s korunou najnižšie obchodovalo pri kurze 32,290 koruny za euro. Zároveň stúpla pravdepodobnosť prijatia eura 1. januára 2009 na 80 percent, čo je najvyššia hodnota v histórii prieskumu inštitútu INEKO.

Galéria


Nástroje k článku



ZDROJ: Nový Čas
FOTO: Nový Čas

Nahlásiť chybu

Najčítanejšie články