BRATISLAVA - Slovensko zažije večer, ktorý bude balansovať na hrane umeleckého zážitku, technologickej precíznosti a osobnej výpovede. Nepôjde pritom o koncert, výstavu ani módnu prehliadku – hoci bude obsahovať prvky všetkých troch.
Bude to INFINITY, multisenzorický večer pripravovaný kreatívnym štúdiom TOLDSTORY pri príležitosti 20. výročia Inštitútu estetickej medicíny Aleny Pallovej.
Štúdio TOLDSTORY však nie je klasická produkcia. Je to autorský kolektív, ktorý tvorí každý projekt od nuly, ako súčasť väčšieho naratívu. Ich prístup je skôr ako réžia filmu než organizácia podujatia – s dôrazom na atmosféru, vizuálnu poéziu a filozofickú hĺbku. „INFINITY nebude pre nás len krásny večer. Chceme zanechať zážitok, ktorý sa všetkým pozvaným hosťom a hostkám dostane pod kožou. Krása tu nie je ideál ani cieľ – je to dôsledok starostlivosti o seba. Zvonku aj zvnútra,“ naznačuje režisérka a spoluzakladateľka štúdia Martina Pivovarníková.INFINITY ako manifest vedomého ženstva
To, čo sa začalo ako súkromná oslava výročia kliniky, sa v rukách TOLDSTORY zmení na osobný manifest – o premene, čase a sebaprijatí. V centre večera nebude značka, ale človek. Presnejšie: vedomá žena, ktorá nepotrebuje povolenie cítiť sa krásna. Multisenzorická šou, ktorá sa odohrá na Bratislavskom hrade, bude postavená na premyslenej dramaturgii, filmovej obrazovosti a vlastnej hudobnej kompozícii. Pozvaní hostia sa stanú súčasťou diela, ktoré sami ovplyvnia každý a každá z prítomných bude súčasťou príbehu.
Za pripravovaným zážitkom stojí komplexná súhra filmárskeho prístupu, scénografie a zvukového dizajnu. Zmysly dostanú mnoho podnetov, no jedným z nich bude aj ticho – ktoré bude plnohodnotným vyjadrovacím prostriedkom. „Pracujeme inak než bežné agentúry. Každý projekt vyrábame od myšlienky po posledný detail. V INFINITY uvidíte špeciálne anamorfické objektívy, zahraničné lokácie, technológiu aj vlastnú hudbu. Všetko s jediným cieľom – aby ste to precítili. A možno vás to aj trochu zmení,“ uzatvára Martina Pivovarníková s tým, že INFINITY má ambíciu dokázať, že aj komerčný event môže mať kultúrnu hodnotu a osobnú výpoveď.