Prieskum SkyEurope: Viac než polovica cestujúcich nepovažuje cenu letenky za hlavný faktor pri výbere nízkonákladovej leteckej spoločnosti.
BRATISLAVA - SkyEurope Airlines posilnia od zimného letového poriadku linky z Bratislavy, Prahy a Viedne a predstavia nové destinácie. SkyEurope zároveň uvádzajú nový koncept, na základe ktorého sa profilujú ako prémiová nízkonákladová letecká spoločnosť, a odpovedajú tak na rastúce nároky zákazníkov a obchodných cestujúcich.
SkyEurope Airlines predstavujú prémiový koncept
SkyEurope Airlines sa výrazne profilujú v segmente nízkonákladových leteckých prepravcov smerom k prémiovému produktu a jasne odpovedajú na požiadavky cestujúcich, ktorí nepovažujú SkyEurope za tradičný low-cost.Podľa prieskumu SkyEurope Airlines vykonaného medzi cestujúcimi na pražskom letisku (430 ľudí, dotazíková forma), 56% ľudí považuje SkyEurope za viac než tradičného nízkonákladového dopravcu, 76% cestujúcich uprednostňuje spojenie na výhodné letiská a pre väčšinu pasažierov je najdôležitejšie aké destinácie letecká spoločnosť ponúka. Viac ako polovica zákazníkov nepovažuje cenu letenky za hlavný faktor pri výbere nízkonákladovej leteckej spoločnosti. Spoľahlivosť, dochvíľnosť a viaceré frekvencie denne na jednotlivých linkách patria pri rozhodovaní na prvé miesta.
SkyEurope majú najmladšiu a najmodernejšiu flotilu v Európe s priemerným vekom lietadiel 1.37 roku a už v októbri 2007 to bude menej ako jeden rok. Nové Boeingy 737-700NG sú ohľadupné k životnému prostrediu – spĺňajú hlukové normy a majú nízku spotrebu paliva. Pohodlné interiéry spolu so 149 koženými sedadlami ponúkajú komfort na palube všetkých 14 lietadiel spoločnosti, ktorých počet do roku 2011 porastie na 32.
SkyEurope obsluhujú najväčšie a najvýhodnejšie letiská v Európe, cestujúcim tak odpadá nutnosť zvýšených nákladov pri doprave z letísk do mesta.
SkyEurope majú vynikajúcu dochvíľnosť letov porovnateľnú s klasickými dopravcami. V priemere 84% dochvíľnosť a zdvojnásobené frekvencie na hlavných linkách robia produkt SkyEurope vhodným riešením aj pre obchodných cestujúcich či pasažierov prepravujúcich sa na ďalšie linky.
SkyEurope sa stávajú zážitkovými aerolíniami a lietanie nevnímajú len ako prepravu z A do B, ale ako cestu za zážitkami. Od 1. júla 2007 predstavia na palube nový exkluzívny produkt v oblasti cateringu a na svojich letoch ponúkajú výber tlače a magazínov zdarma. Pribudnú rôzne eventy ako SkyDating, módne prehliadky či ochutnávky vín.
SkyEurope i naďalej zostávajú cenovým lídrom a poskytujú najvýhodnejšie ceny leteniek, ktoré budú v zimnom letovom poriadku začínať na 190 Sk.
"SkyEurope svojimi službami, veľmi dobrou dochvíľnosťou a najmodernejšou flotilou v Európe vytvorili úplne novú úroveň v nízkonákladovej leteckej doprave. Ako prémiová nízkonákladová letecká spoločnosť ponúkajú za rovnako nízku cenu veľmi atraktívnu alternatívu k cestovaniu dopravnými prostriedkami ako sú autá, autobusy či vlaky," hovorí Karim Makhlouf, obchodný riaditeľ SkyEurope.