Vybrať si z ponúk operátorov je príliš často zložité na to, že ide o bežnú dennú potrebu
CHYTÁKOVO - Volanie z mobilu je dnes už bežná denná potreba. Prístup niektorých operátorov k zákazníkom tomu však nenasvedčuje. Vybrať si toho správneho operátora nie je vôbec jednoduché. V lepšom prípade si musíte vziať deň dovolenky na vašu ,,tour de phone“ alebo nad neprehľadnými ponukami operátorov stráviť víkend.
Chyták za chytákom
Poznáte to: Drobný text pod čiarou, následné zmeny cien cenníkov či presvedčivý predajca motivovaný províziou. To sú len niektoré z chytákov niektorých mobilných operátorov, vďaka ktorým sa vám môže ľahko stať, že budete dva roky platiť aj za služby, ktoré vlastne nepotrebujete. K tomu všetkému vás ešte čaká analýza čísel vašich známych: v ktorej sú sieti? V ktorom čase im môžem volať lacnejšie? Skrátka, staré známe v jednoduchosti je krása, v prípade mobilných operátov zväčša neplatí. Aj prieskumy dokazujú, že by zákaznící uvítali keby operátori svoje služby a ponuky zjednodušili. Podľa zistení spoločnosti GfK až 73 percentám opýtaných zákazníkov prekáža, že v ponukách operátorov je vždy nejaký chyták.
Svitá na lepšie časy
Volanie z mobilu bude už čoskoro oveľa jednoduchšie a férovejšie. Avízuje to jeden z mobilných operátorov. (rt)