Nedeľa21. apríl 2024, meniny má Ervín, zajtra Slavomír

Dosiahne Trnava double?

PR článok Zobraziť galériu (4)
(Zdroj: Pohár Karola Poláka)

Po získaní ligového titulu Trnavského Spartaka sa Trnavský kraj môže dočkať ďalšej futbalovej radosti. Majstrovstvá Slovenska vo futbale detských domovov - Pohár Karola Poláka vyvrcholí 19. a 20. júna finálovým turnajom na Štrbe a Trnavský kraj sa ukázal v semifinálových zápasoch ako najlepšie pripravený výber, ktorý s prehľadom vyhral západnú skupina a druhému postupujúcemu družstvu, výberu Bratislavského kraja, nastrieľal 4 góly a žiaden neinkasoval.

Na Štrbe to môže byť samozrejme náročnejšie, pretože z východnej skupiny sa do finálového turnaja prebojovali výbery Prešovského a Košického kraja a v semifinálových zápasoch ukázali tiež vysokú kvalitu a rozhodovať bude samozrejme aj momentálna forma.

Dosiahne Trnava double?
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: Pohár Karola Poláka)

Pohár Karola Poláka je súťaž detských domovov vo futbale, kde výbery jednotlivých krajov, chlapcov a dievčat vo veku 14 až 18 rokov bojujú o šancu zúčastniť sa na finálovom turnaji na Štrbe a tam v konkurencii 4 krajov získať pohár a krásne ceny. Odmenení sú samozrejme všetky zúčastnené deti. Zakladateľom tohto projektu bola športová komentátorska legenda pán Karol Polák.

Dosiahne Trnava double?
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: Pohár Karola Poláka)

“Teší nás, že deti sa nerozvýjajú vďaka nášej súťaži len po športovej stránke, ale vychovávatelia a riaditelia z detských domovov berú pri nominácii do úvahy aj to, aby deti, ktoré reprezentujú jednotlivé kraje, sa snažili aj v škole a tak sa napĺňa aj tento druhý, edukačný cieľ súťaže - motivuje deti k lepším výsledkom v škole” - poznamenal Ľubomír Dranga z občianskeho združenia Múdry pes, ktoré organizuje tieto majstrovstvá. Garantom kvality a partnerom projetku je Slovenský futbalový zväz a Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny.

Dosiahne Trnava double?
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: Pohár Karola Poláka)

Generálnym partnerom súťaže je spoločnosť Nestlé a hlavným partnerom Nadácia EPH. Reklamný partnerom je spoločnosť Burel a do projektu sa rôznou formou zapojili aj spoločnosti adidas, dm drogerie markt, coty, lucka, auto-impex, metro, tissot, allen&overy, camfil a excellent partners. Mediálnu podporu poskytuje zoznam.sk, tasr a rtvs a práve riaditeľ rtvs je aj ambasádorom tejto súťaže. Tento rok je partnerom projektu aj klub fair play SOV.

- reklamná správa -

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu