Pondelok29. apríl 2024, meniny má Leo, Lea, zajtra Anastázia

Promi milenci čelia kritike: Nenávisť a... Bývalý snúbenec v koncoch?!

Zobraziť galériu (9)
(Zdroj: pixabay.com)

LOS ANGELES - Nie všetci sú nadšení! Na topkách sme vás už informovali o tom, že v šoubiznise vznikol nový párik. Do oka i náručia si padli herečka Olivia Wilde (36) a o 10 rokov mladší spevák Harry Styles. A aj keď to zaľúbencom mnohí prajú, na sociálnych sieťach musia čeliť aj poriadne nepríjemným a nenávistným komentárom. Čo na nový vzťah dvojnásobnej maminy hovorí jej bývalý snúbenec?

Olivia Wilde je nielen krásnou ženou, ale tiež talentovanou herečkou, dvojnásobnou maminou a aktuálne sa realizuje aj ako režisérka pri počine s názvom Don´t Worry Darling. Podľa medializovaných informácií si popri práci dokonca našla nového milenca. Je ním spevák Harry Styles, ktorý vo filme tiež účinkuje a už istý čas sú s kráskou viac ako len kolegovia a kamaráti.

Šokujúci rozchod a nový milenec: Herečka zbalila o 10 rokov mladšíeho zajačika?!

Hoci sa dvojica k dohadom nijako nevyjadrila, bulvárnym fotografom sa ich už viackrát podarilo zvečniť ako pár. Ruka v ruke kráčali na svadbu spevákovho agenta a mladík sa údajne pozná už aj s herečkinými deťmi.

Harry, ktorý sa zviditeľnil ako člen formácie One Direction, má množstvo fanúšičiek. A mnohé z nich ťažko znášajú, že ich miláčik má po svojom boku nejakú ženu. „Ukradla si nám Harryho! Mala by si sa za seba hanbiť! S otcom svojich detí sa rozídeš a potom spávaš s mladíkom, s ktorým pracuješ. Už je jasné, ako dostal úlohu vo filme,” znejú vybrané z komentárov, ktoré vypisujú spevákove fanatické fanúšičky na Oliviinom Instagrame.

Našli sa však aj jedinci, ktorí zaľúbencov bránia. „Nechajte ich na pokoji! Je to ich súkromie a vy sa k tomu nemáte prečo vyjadrovať,” napísal jeden z herečkiných priaznivcov.

Médiá zaujíma tiež to, ako románik herečky a zajačika vníma jej bývalý snúbenec Jason Sudeikis. Dvojica sa rozišla ešte začiatkom minulého roka a kvôli deťom sú vzťahy medzi nimi naďalej dobré. Portál dailystar.co.uk však prišiel s tvrdením, že Jason je z romániku svojej bývalej parnerky nešťastný. Viaceré zrdoje z jeho okolia ale uvádzajú, že o ich vzťahu vedel už dávno predtým, než bol medializovaný, a že s tým nemá problém. Tejto verzii nahrávajú aj paparazzi zábery z ich nedávneho stretnutia, keď sa Olivia a Jason vrúcne objímali.

Keď sa Olivia a Jason pred pár dňami stretli, tak sa takto vrúcne objímali.
Zobraziť galériu (9)
Keď sa Olivia a Jason pred pár dňami stretli, tak sa takto vrúcne objímali.  (Zdroj: profimedia.sk)