BRATISLAVA - Kampaňove leto bude veľmi bohaté. Svoje o tom určite vie aj liberálna SASKA, ktorá veľkým rebrandingom. Po najatí nového marketéra si zmenili nielen názov, ale aj ukázali verejnosti bizarné fotografie, ktoré ich automaticky dostali do povedomia satirickej stránky Zomri. Líder Richard Sulík z toho nie je smutný, práve naopak!
archívne video
Boli to práve Hospodárske noviny, kde sa Sulík rozhovoril o novej kampani. Jej nový vizuál sa automaticky stal terčom pre mnohé satirické stránky, no najviac pre stránku Zomri. Jej politický dosah dnes hádam už nikto nespochybňuje a je si toho vedomý aj Sulík. Ľudia si pri vytváraní vtipov všímali aj skutočnosť, že za novou kampaňou SASKY stojí bývalý marketér neúspešného prezidentského kandidáta a českého expremiéra Andreja Babiša Marek Prchal. Ten od Babiša odišiel prakticky ihneď po prezidentských voľbách.
Vtipov na SASKU tak bolo neuveriteľne veľa. Len behom niekoľkých prvých dní po zverejnení vizuálov ste ich rátali na dvoch rukách.
Kto nie je na Zomri, akoby ani nežil, prehlásil Sulík
Sulík rozhodne tieto vtipy nepovažuje za niečo urážlivé - práve naopak. Sú pre neho akýmsi ďalším boostom v kampani. Aspoň podľa toho, čo povedal v poslednom rozhovore. "To je super. My sme boli na Zomri asi dvanásťkrát len v prvý deň," pochvaľuje si Sulík.
"Tie vtipy sú milé. V podstate kto nie je na Zomri, tak nežije. Je to taký slovný paradox, ale skrátka ak chcete hrať nejakú spoločenskú rolu, musíte byť na Zomri. Tam sme boli teda hojne. Tá tvorivosť je v poriadku. Veď aj my si vieme zo seba vystreliť," vysvetľuje Sulík.
Podľa neho je dôležité, že kampaň zarezonovala. Priznáva, že kampaň zaznamenala kladné, ale aj záporné reakcie. "Trochu zapolarizovala tá kampaň," priznal Sulík. Ten priznal, že s kampaňou skutočne pomohol Babišov Prchal.