Štvrtok25. apríl 2024, meniny má Marek, Marko, Markus, zajtra Jaroslava

Tisíce spotrebiteľov rozhodli: Toto sú TOP produkty dostupné na slovenskom trhu

Ilustračné foto Zobraziť galériu (4)
Ilustračné foto (Zdroj: thinksktock.com)

BRATISLAVA - Slovenskí spotrebitelia vo veľkom prieskume vybrali 19 víťazov 4. ročníka marketingového programu Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka, ktorý oceňuje inovácie na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. V tomto ročníku programu sa usilovalo o ocenenie 57 produktov v 19 kategóriách.

Do marketingového programu Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2015, mohli výrobcovia a distribútori prihlásiť inovácie z oblasti rýchloobrátkového tovaru s výnimkou tabakových výrobkov, ktoré boli na slovenský trh uvedené od septembra 2013 do konca roku 2014. Víťazi budú mať možnosť pýšiť sa logom programu Voľba spotrebiteľov. 

Základom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Median. Do výskumu sa zapojila reprezentatívna vzorka dvoch tisíc slovenských respondentov. Výsledný index bol kalkulovaný na základe výberu najlepšieho výrobku v danej kategórii. V rámci prieskumu sa zisťovalo okrem iného aj nákupné správanie spotrebiteľov.

Tisíce spotrebiteľov rozhodli: Toto
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: topky)

Troma najčastejšími dôvodmi nákupu daného výrobku sú chuť/funkcia, kvalita a cena. Výskum potvrdil predpoklad, že ženy majú viac osobných skúseností s cukrovinkami a muži sa viac orientujú medzi alkoholickými a energetickými nápojmi. Medzi tri najobľúbenejšie maloobchodné reťazce, kde spotrebitelia nakupujú patrí Lidl, Kaufland a Tesco.

Nie vždy sa najobľúbenejší a najnavštevovanejší obchod zhoduje. Najväčší rozdiel v prospech obľúbenosti bol zaznamenaný v Lidli, naopak je to v prípade Tesca a Coopu. Zaujímavé je, že až tri štvrtiny z tých, ktorí chodia do Lidla najčastejšie, tam zároveň chodí aj najradšej, pri Tescu tomu tak je v 58% a pri Coop Jednote ide o 44% spotrebiteľov.


Mohlo by vás zaujímať: Slováci rozhodli: Jednotkou v čerstvosti je Lidl!


Spotrebitelia hodnotili výrobky aj prostredníctvom internetového portálu www.woman.sk, kde ako
najlepšiu novinku zvolili Chocoland Madam tyčinku s kokosovou príchuťou a taktiež prostredníctvom facebooku Voľba spotrebiteľov (www.facebook.com/Volbaspotrebitelov), kde skupina Atoz Marketing buduje komunitu spotrebiteľov, ktorí radi nakupujú nové výrobky, sledujú trendy a zdieľajú svoje skúsenosti. Zvolenou novinkou facebookových užívateľov sa stala merci tabuľková čokoláda.

1. kategória – Beermixy Birell Pomelo & Grep
2. kategória – Cestoviny Cessi celozrnné cestoviny
3. kategória – Čokoládové cukrovinky merci tabuľková čokoláda
4. kategória – Dámska hygiena Ria Slip Premium
5. kategória – Destiláty Nicolaus Extra Jemná Vodka 200 ml
6. kategória – Energetické nápoje HELL Energy drink Apple
7. kategória – Korenie Mlynček Himalájska soľ
8. kategória – Likéry Demänovka Brusnica
9. kategória – Limonády Kofola Vanilka
10. kategória – Müsli Mysli na zdravie Horká čokoláda
11. kategória – Papierový program Sanft&Sicher Classic Extra
12. kategória – Pleťová kozmetika Balea Enzym Peeling peelingová maska
13. kategória – Potreby pre zvieratá PETinka absorpčná podložka pre zvieratá
14. kategória – Pracie prostriedky Denkmit Sensitive dezinfekčná aviváž
15. kategória – Rybie špeciality Tuniak steak v slneč. oleji Franz Josef Kaiser
16. kategória – Slané pochutiny Lay´s MAX
17. kategória – Starostlivosť o ruky Balzám na ruky Amia
18. kategória – Sušienky Milka Choco Grains, Milka Choco Cow
19. kategória – Víno Ostrožovič Lipovina

Víťazi Voľby spotrebiteľov 2015
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: topky)

 

Viac o téme: PrieskumSlovenskí spotrebitelia
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu