NEW YORK – Spoločnosť Virgin Atlantic vydala vyhlásenie po tom, čo sa jeden z cestujúcich sťažoval na batožinu pokrytú výkalmi.
K incidentu a bizarnej sťažnosti došlo na medzinárodnom letisku J.F. Kennedyho 14. júla. A hoci problémy s batožinou sú pomerne častým dôvodom na sťažnosti, s podobnou sa spoločnosť ešte nestretla, informoval Unilad.
Po príchode batožiny na pás zostali cestujúci zhrození. Všimli si najskôr zápach a potom aj tašky, ktoré boli akoby ostriekané neznámou páchnucou látkou. Stačil však krátky pohľad a bolo jasné, že batožina cestujúcich je zrejme pokrytá výkalmi.
S nepríjemným zážitkom sa cestujúci zdôverili aj na sociálnej sieti. „Priletíte do New Yorku letom spoločnosti Virgin Atlantic a oni vám na ňom vyprázdnia toaletu,“ uviedol rozhorčený pasažier. Zamestnanci spoločnosti Virgin Atlantic ale údajne odmietli cestujúcim nahradiť škodu na mieste a neposkytli im ani dezinfekciu, či obrúsky.
Odkázali ich na zákaznícky email a oficiálnu sťažnosť. Spoločnosť Virgin Atlantic uviedla, že látka, ktorú pasažieri považovali za výkaly bola mastnota z prasknutého potrubia. „Sme si vedomí zlyhania systému na letisku JFK v New Yorku, úzko spolupracujeme s tímom na letisku a miestnymi úradmi, aby sme zabezpečili vyriešenie problému,“ dodali a cestujúcim sa ospravedlnili.