Vedeli ste, že film Blair Witch z roku 1999 je doposiaľ najziskovejším filmom v histórii kinematografie? Tento film mal rozpočet len 22.500 dolárov a zarobil neuveriteľných 248 600 000 dolárov, čo je návratnosť 1,104,788.89%.
Aj keď si môžete myslieť, že je to náhoda alebo šťastie, promo a marketing celého filmu je doslova geniálny! Ako môžete zopakovať podobný príbeh? Je zopár princípov a zásad ktoré viete veľmi rýchlo použiť a okamžite odskúšať.
Ross Kingsland, odborník na komunikačnú stratégiu, ktorý robil konzultanta pre spoločnosti ako napríklad Lamborghini alebo Virgin, Vám povie ako na to už 27. Mája na konferencii MobCon v Bratislave!
Ross verí, že rozdiel medzi tými čo uspejú a tými čo sa im to nepodarí je v ich zručnosti ako dokážu inšpirovať ostatných k činom. Inšpirácia je hlavný nástroj, ktorý využívajú najúspešnejšie organizácie a jednotlivci s veľkou mierou stratégie. Je to veda a proces, ktorý je ľahký ako vypínač na svetlo, najťažšie je ho ale nájsť.
Ross je co-founder a Managing Partner v spoločnosti Gravy. Jeho zameranie vo svete technológií bolo vždy na rast (growth). Ako “rastový hacker” (growth hacker) je Ross v predstavenstve niekoľkých medzinárodných technologických spoločností. Spoločnostiam poskytuje poradenstvo v stratégií rastu pre zrýchlenie ich výsledkov. Je tiež medzinárodný spíker na high-profile konferenciách a korporátnych eventoch.
Vy máte teraz jedinečnú príležitosť si vypočuť prednášku tejto kapacity na Slovensku a to už 27. Mája na konferencii MobCon! Registrujte sa na www.mobcon.sk pokiaľ sa ešte dá.
- reklamná správa -