Streda24. apríl 2024, meniny má Juraj, zajtra Marek, Marko, Markus

V predposlednú septembrovú sobotu „zhorel“ most SNP

Mapping je spôsob projekcie, počas ktorej sa 3D obraz premieta na statické objekty – budovy, mosty, či autá. Zobraziť galériu (4)
Mapping je spôsob projekcie, počas ktorej sa 3D obraz premieta na statické objekty – budovy, mosty, či autá.

Bratislava, 30. september 2014 – UNIQA poisťovňa, a.s. ako prvá spoločnosť na Slovensku použila v predposlednú septembrovú sobotu komerčný mapping na reklamu. Počas špeciálneho mappingu zachvátili najznámejší bratislavský most – most SNP – jednotlivé katastrofy ako zhorenie, zatopenie, či zrútenie. Posolstvom UNIQA mappingu bolo zamyslenie sa a uvedomenie si dôsledkov nečakaných prírodných katastrof, ktoré môžu výrazne ovplyvniť náš život.

Mapping vystihoval jednoduchý slogan: Myslite na to, že poistenie je vždy lacnejšie. Pod týmto krédom sa niesla štruktúra celej projekcie. Zaujímavú vizualizáciu bolo možné vidieť v sobotu 20. septembra 2014 z nábrežia Dunaja i zo strany Sadu Janka Kráľa v päťminútovej dĺžke premietania od 20:00 hod. do polnoci.

„Vďaka mappingu sme sa snažili upriamiť pozornosť na význam poistenia v živote. Zároveň sme ponúkli tému k zamysleniu - s poistením nemusíme mať obavy, že vplyvom prírodnej katastrofy môžeme prísť o majetok. Koncept mappingu mal devastačný priebeh, ale s pozitívnym odkazom v závere vizualizácie. Konštrukciu UFO na bratislavskom moste SNP sme nechali zhorieť, rozpadnúť sa, posprejovať grafitmi i zatopiť. Premietanie projekcie považujeme za úspešné, obdržali sme množstvo pozitívnych reakcií od ľudí,“ hovorí vedúca marketingového oddelenia UNIQA poisťovne, a.s. Ing. Silvia Vlasková.

Mapping je spôsob projekcie, počas ktorej sa 3D obraz premieta na statické objekty – budovy, mosty, či autá. Na základe premietania sa môže zdať, že objekt, okolo ktorého chodíte každý deň zrazu ožíva, prípadne je v situácii, v ktorej ste ho nikdy nevideli. Celá projekcia vyvoláva v divákovi nezabudnuteľný zážitok.

Špeciálnym mappingom UNIQA poisťovňa, a.s. podporila svoju novú marketingovú kampaň Myslite UNIQA, ktorá podnieťuje ľudí k uvažovaniu. Motivuje k prekročeniu svojho tieňa i k zdolaniu vlastných hraníc, odvahe nebáť sa urobiť krok do neznáma a zobrať tak šťastie do vlastných rúk. Veď je dokázané, že ľudia, ktorí pristupujú k životu s rozvahou a odvahou sú šťastnejší, úspešnejší a zdravší.

UNIQA poisťovňa, a. s. je univerzálna poisťovňa poskytujúca široké spektrum poistných produktov v oblasti životného aj neživotného poistenia. Zaznamenáva kontinuálny nárast v predpísanom poistnom ako aj úspešný hospodársky výsledok. Pôsobí na slovenskom poistnom trhu od roku 1990, keď bola založená pod názvom Poisťovňa OTČINA, a.s., v roku 2001 sa na základe rozhodnutia koncernu UNIQA Group mení obchodné meno na UNIQA poisťovňa, a.s. V súčasnosti je koncern prostredníctvom svojich dcérskych spoločností zastúpený v 19 európskych krajinách. 

 

-reklamná správa- 

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu