BRATISLAVA – Kuriózny prípad, aký sa len tak nevidí. Zákazník Dušan si v renomovanom obchode s elektronikou objednal začiatkom januára nový telefón. To, čo ale uvidel po rozbalení zásielky, si nepredstavoval ani v zlom sne. Namiesto iPhonu v hodnote viac ako tisíc eur mu domov prišla len čokoláda.
archívne video
O svoju nepríjemnú skúsenosť sa Dušan podelil na sociálnej sieti. "10.1. som si v Nay objednal Iphone 15 plus, pričom 12.1. mi bola doručená čokoláda prelepená Nay páskou. Môj problém je ten, že síce som za tovar kuriérovi zaplatil, telefón nemám,“ posťažoval sa nespokojný zákazník v skupine HAKA proti PODVODNÍKOM, pričom k príspevku pridal aj fotky. O prípade informovali tvnoviny.sk.
Dušan sa s problémom obrátil na políciu. "Poškodený si cez danú internetovú stránku objednal mobilný telefón, pričom mu bol kuriérskou spoločnosťou doručený balík, v ktorom sa nachádzali tri kusy čokolád. Týmto konaním vznikla poškodenému škoda na majetku vo výške 1. 088 eur,“ povedala pre tvnoviny hovorkyňa Krajského riaditeľstva policajného zboru v Nitre Jana Šinková.
Obchod poslal zákazníkovi nový kus
Zhruba po týždni obchod poslal Dušanovi nový telefón. "Zatiaľ to má pokračovanie, že Nay mi posiela nový kus, ale či sa páchateľ našiel a z ktorej strany nastala chyba informácie nemám,“ napísal do komentáru pod svoj príspevok. Obchod dal zmiznutý telefón sledovať. Nové zariadenie mu priniesol priamo človek z obchodu. Dušan tentokrát už pozorne skontroloval balenie, samotný telefón a jeho funkčnosť. Vyhotovili dokonca fotografie ako dôkaz, že zariadenie už dostal.
"Stále ma však zaujíma, kde to pochybilo a dôvod celej krádeže. Predať ten telefón daný človek nemôže, lebo faktúru mám ja. Zapnúť tiež nie, lebo podľa sériového čísla ho polícia a Nay nájde. Svojím spôsobom má úplne nepoužiteľný telefón a úplne zbytočné starosti aj problémy,“ uviedol Dušan.
Stanovisko obchodu
"Ide naozaj o bizarnú situáciu, ale nanešťastie život prináša i také. Pán sám potvrdil, že zo strany Nay ide o situáciu, ktorú sme vyriešili kladne smerom ku klientovi. A využívam túto príležitosť opäť sa klientovi ospravedlniť,“ uviedla pre Markízu hovorkyňa obchodu Nay Anna Olvecká. Podľa nej pracuje vo firme takmer 1 200 zamestnancov hoci na ich výber majú prísne kritéria stanú sa aj situácie, na ktoré nie sú hrdí. V takýchto prípadoch postupujú nekompromisne.