Parlamentné strany investujú do očierňovania hnutia 99% - občiansky hlas viac ako 1,5 milióna eur. „Informovali nás o tom viaceré PR agentúry, ktoré odmietli túto špinavú ponuku gorilých strán.“ uvádza na svojej stránke 99%.
„Podľa agentúry Focus by 99% volilo 6,9 percenta voličov, čím sa 99% stalo štvrtou najsilnejšou stranou. Stupňujúce sa útoky goríl, ktoré urobia a povedia čokoľvek, len aby si udržali moc, dosvedčujú, že preferencie sú reálne.
Podľa kvalifikovaných odhadov 99% - občiansky hlas minú parlamentné strany na volebnú kampaň dohromady 15 miliónov eur. Suma presahujúca 1,5 milióna eur na antikampaň proti 99% je teda vyššia ako 10 percent z ich celkového predvolebného rozpočtu.
Okrem PR agentúr, ktoré odmietli prijať zákazku od gorilých strán, nás o platenej očierňovacej kampani proti 99% informovali aj viacerí novinári. Uviedli, že sú proti nám nasadené najmenej dve profesionálne agentúry s úlohami vymýšľať proti 99% klamstvá a vhodne ich podsúvať médiám.
Upozorňujeme, že parlamentným stranám sa na volebnú kampaň skladajú slovenskí daňoví poplatníci. Peniaze zo štátneho rozpočtu sú takýmto spôsobom zneužívané na mediálne manipulácie, osočovanie a šírenie neprávd s cieľom udržať skorumpované gorily pri moci.“ uzatvára svoj postoj k antikampani 99%.