Sobota18. máj 2024, meniny má Viola, zajtra Gertrúda

MySpace predbehol Yahoo v počte zobrazení on-line reklám

(Zdroj: Jupiterimages)

SAN FRANCISCO - Americká internetová spoločnosť Yahoo stratila svoje prvenstvo na americkom trhu v počte zobrazení on-line reklám, keď ju predbehla sociálna sieť MySpace patriaca do skupiny Fox Interactive Media.

Portály tejto skupiny, kde najvýznamnejšiu pozíciu zastáva práve MySpace, zobrazili v júni 56,8 mil. reklám, zatiaľ čo stránky spoločnosti Yahoo mali len 53,1 mil. zobrazení. Tento týždeň o tom informovala spoločnosť na meranie návštevnosti internetových stránok comScore. Za nárastom zobrazení sa však podľa analytikov nemusí skrývať aj väčší zisk, keďže MySpace sa nedarí prilákať lukratívnych zadávateľov reklamy, akých má Yahoo, s ktorými prichádzajú aj vyššie príjmy.

Zatiaľ je ešte skoro hovoriť o trvalom vytlačení Yahoo z vedúcej pozície, ale údaje comScore ukazujú, že podiel spoločnosti na trhu s on-line reklamou má klesajúcu tendenciu už od júla 2007. Yahoo však spochybnil metódu vymeriavania comScore aj napriek tomu, že v minulosti používal údaje práve od tejto spoločnosti na potvrdenie svojho prvenstva na trhu. Za úspechom MySpace sa podľa analytikov skrývajú zmeny na stránke, ktoré portál vykonal na začiatku leta tohto roku. Tie totiž umožnili lepšie využiť reklamné možnosti tejto sociálnej siete.
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu