Nedeľa5. máj 2024, meniny má Lesana, Lesia, zajtra Hermína

Európsky zákazník sa sťažuje priemerne 134 minút týždenne

BRATISLAVA - Európania komunikujú so zákazníckymi centrami približne 134 minút týždenne. Vyplýva to z online prieskumu spoločnosti DHL Express na vzorke 6 435 respondentov z Francúzska, Nemecka, Talianska, Poľska, Švédska a Veľkej Británie.

S pracovníkom zákazníckeho centra tvárou v tvár sa najradšej o problémoch so službami pozhovára 35 percent Európanov a 31 percent Európaniek. Najčastejšie sa osobne sťažujú Francúzi. Respondenti z ostatných krajín radšej riešia problémy telefonicky. Z prieskumu tiež vyplýva, že pri komunikácii so zákazníckym centrom stratí nervy a začne kričať na operátora štvrtina Talianov a Francúzov.

Ľuďom najviac prekážajú dlhé čakacie doby. Približne 17 percent respondentov muselo čakať na vyriešenie problému približne týždeň. Dvanásť percent opýtaných nedostalo odpoveď vôbec. Pri riešení problémov najlepšie obstáli Poliaci a Francúzi. 

Dnes o tom informovala marketingová manažérka Monika Vargová zo spoločnosti DHL Express (Slovakia).

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu