Vedeli ste, že väčšinu rozhodnutí pri nákupoch robia ľudia nevedome? A, že si zapamätáme reklamnú ponuku skôr po výplate ako pred ňou? Nevedeli? Na ďalšom pokračovaní PS:Digital Breakfast sa budeme venovať práve tejto téme.
Na augustových raňajkách sa bude hovoriť o neuromarketingu, čo je vlastne marketingový výskum, ktorý skúma správanie spotrebiteľov s využitím mozgovej aktivity. „Posledný augustový piatok sa budeme venovať tomu, ako je možné „využiť“ mozog na vylepšenie reklamných kampaní. Zodpovieme otázky, ktoré marketérov môžu zaujímať, napríklad aj to, prečo ľudia klikajú na reklamy, ktoré „popierajú“ zaužívané grafické zvyklosti,“ hovorí Miro Švec, odborník na neuromarketing.
Samozrejmosťou bude aj prehľad toho, čo sa za uplynulý mesiac udialo v digitálnom marketingu, aké su trendy a na čo je dobré byť pripravený v podaní PS:Digital.
Ak vás téma zaujala, radi vás uvidíme piatok, 26.8. od 8.30 na LODI – Divadlo v podpalubí na Tyršovom nábreží v Bratislave.
Lístky sú dostupné na predpredaj.sk.