Piatok19. apríl 2024, meniny má Jela, zajtra Marcel

Miro Jaroš čelí OSTREJ kritike: Si NENAŽRANEC, na deťoch sa NEZARÁBA!

Miro Jaroš Zobraziť galériu (4)
Miro Jaroš (Zdroj: Facebook)

BRATISLAVA - Spevákovi Mirovi Jarošovi už zjavne pretiekol pohár trpezlivosti. Niektorým rodičom sa totiž nepozdáva, aké sumy pýta za vstup na svoje koncerty pre deti, a hudobník sa rozhodol reagovať... Toto by si mali prečítať!

Cena 13 eur sa lístok na koncert sa zdá rodičom akási privysoká a speváka počastovali rôznymi urážkami. „Si spevák pre deti. Na deťoch sa nezarába!”  “13€ za vstupenku na koncert? Si nenažranec!” Pravidelne sa s podobnými názormi stretávam. Väčšinou sa snažím ľuďom vysvetliť, že to nie je honorár iba pre mňa,” vysvetlil Miro, ktorý k príspevku pripojil fotografiu, na ktorej s ním pózuje ďalších vyše 20 ľudí.

„Ľudia, ktorí s nami v ten deň spolupracovali. Organizátor, manažment, kapela, technici, stavba pódia, SBS, zdravotníci, promo, prenájom priestorov, výroba grafiky, samplov, rekvizity, poplatky predajcom vstupeniek, kostýmy, SOZA, cestovné náklady, odvody štátu - to sú veci, ktoré mi narýchlo napadli a treba ich zaplatiť, aby sme mohli hrať,” vyrátaval spevák a dodal, že hoci je príprava takýchto koncertov mimoriadne nákladná a stresujúca, všetci, ktorí sa na nich podieľajú, to robia s láskou a radosťou.

Miro Jaroš čelí OSTREJ
Zobraziť galériu (4)

Miro dodáva, že ak si niekto myslí, že sa na predaných lístkoch na turné dobre "nabalí", je na omyle. „Turné vôbec nie je zlatá baňa. Je to o radosti z práce, adrenalíne, ktorý milujeme, a vaša spokojnosť je naša najväčšia odmena. Je možné, že si niektorí myslia, že to nie je hodné ceny vstupenky, chcem vás však uistiť, že sa ceny snažíme aj pri zdražovaní všetkého držať čo najnižšie,” dodal Miro s tým, že pokiaľ sa niektorým ľuďom zdá byť cena vysoká, s kapelou hrávajú aj na mnohých mestských koncertoch, kde je vstup zdarma.

Viac o téme: Miro Jaroš