Poznáme výhercu súťaže o balíček výrobkov Daylong | Topky.sk

Pondelok, 14. október 2019. Meniny má Boris, zajtra Terézia.

Poznáme výhercu súťaže o balíček výrobkov Daylong

Zdroj: PR
28.07.2014 08:00

Prečo je opaľovanie módne? To by bola dobrá otázka pre Coco Chanel. Je to už skoro 100 rokov, čo slávna módna návrhárka udala nový trend, keď našla zaľúbenie v opálenej pleti. Stačila návšteva francúzskej riviéry, ľahké spálenie kože s následným zhnednutím a to, čo sa dovtedy spájalo s nižšou spoločenskou vrstvou (robotníci, námorníci, ľudia pracujúci na poli), sa postupne etablovalo ako zdravá, štýlová, a dokonca luxusná záležitosť.


Paríž si idealizoval opálenú pleť a z Francúzska sa tento módny trend začal šíriť do celej Európy a zámoria. Časopisy motivovali k opaľovaniu, celotelové plavky sa zmenšovali a koncom 40-tych rokov uzreli svetlo sveta prvé bikini. Odhaľovanie tela malo za následok, že stále viac a viac kože bolo vystavenej slnečným lúčom. Debata o rizikách prílišného slnenia bola na svete.

Ochrana pred slnkom

Slnečné lúče zohrávajú dôležitú úlohu pri tvorbe vitamínu D v tele. Zároveň je ale známe, že prílišné vystavovanie kože slnku má škodlivé účinky na zdravie, vedie k jej spáleniu, vzniku kožných nádorov, oslabeniu imunitného systému a predčasnému starnutiu kože.

Posilniť ochranu kože majú opaľovacie krémy. Boli vyvinuté tak, aby sa ľudia nespálili a minimalizovalo sa opálenie a zhnednutie kože. Žiaľ, laické označenia ako „opaľovací krém" alebo „krém na opaľovanie" evokujú skôr opak a nabádajú k opaľovaniu. Z odborného hľadiska je to nezmyslel.  Takýto produkt má chrániť kožu pred nebezpečným vplyvom UV žiarenia, ktoré môže spôsobiť jej spálenie. Správne teda hovoríme o produkte slnečnej ochrany alebo o fotoprotektívnom produkte. Nedá sa preto očakávať aj ochrana, aj intenzívne hnedá koža.

Kvalita v slnečnej ochrane

Ochrana kože pred slnkom je pre zdravie nesmierne dôležitá. Aj preto prináša značka Daylong už 20 rokov neustále inovácie. Produktové portfólio značky Daylong nájdete v moderných obaloch a s kvalitnými dávkovačmi. Ochranný faktor je ľahko identifikovateľný a na obale sú nevyhnutné textové informácie pre správnu aplikáciu.

Jednoduché 3-farebné členenie uľahčuje výber vhodného produktu.

Oranžový rad Daylong je určený pre dospelých. Ponúka lipozmálne lóciá na telo i tvár s vysoko účinnou UVA a UVB ochranou v rozmedzí 15, 25 a 50+. Tieto výrobky sa vyznačujú extrémnou odolnosťou voči slanej i sladkej vode, ľahko sa rozotierajú a neobsahujú prídavné konzervačné látky a parfémy. Práve najvyšší ochranný faktor 50+ je odporúčaný napríklad aj v dobe tehotenstva, kedy môžu nastať zmeny pigmentov. Pre použitie a nanášanie na citlivé miesta sú v ponuke praktické tyčinky s SPF 50+.

Pre tých najmenších je určený žltý rad výrobkov Daylong . Špeciálne pre novorodencov, ktorých pokožka je veľmi citlivá, je určený krém Baby SPF 30,  pre deti od 1 roku  sú určené prípravky  SPF 30 a 50+. V zložení detských produktov Daylong sú nielen fotostabilné UV filtre pre vysoko účinnú UVA a UVB ochranu, ale aj  látky, ošetrujúce detskú kožu - dexpanthenol, glycerín, Aloe vera a vitamín E.

S nanesením správneho množstva pomôže pri produktoch Daylong kids SPF 50 inteligentný dávkovač s návodom priamo na obale.

Potrebujete pokožke dopriať odpočinok a ošetrenie po slnení? K dispozícii je  modrý rad výrobkov Daylong tzv. After Sun. Môžete siahnuť po hydratačnom a chladivom géli, ktorý je vhodný aj pre  deti, rýchlo sa vstrebáva  a nelepí sa. Ženy ocenia ľahko parfémované Lócio s vitamínom E alebo produkt Repair, ktorý obsahuje aktivny enzým na opravu DNA – endonukleázu.

Všetky produkty Daylong sú k dispozícii v každej dobrej lekárni na Slovensku.

Viac info na www.daylong.sk

Zapojte sa do súťaže, stačí ak zodpoviete správne na otázku a jeden z vás vyhrá balíček výrobkov Daylong!

Súťažná otázka:

Ktorý ochranný faktor  je odporúčaný ženám  počas obdobia tehotenstva?

1)      25

2)      15

3)      50

Výherca:

Miloš Dibdiak, Nižná nad Oravou

Blahoželáme!

-reklamná správa

 


Galéria


Nástroje k článku



ZDROJ: PR článok
FOTO: PRime time

Nahlásiť chybu

Najčítanejšie články