Štvrtok9. máj 2024, meniny má Roland, zajtra Viktória

Markíza: Nový dizajn za 2,5 milióna

Zlatica Puškárová sa pred kamerou predviedla ako skutočná herečka. Zobraziť galériu (9)
Zlatica Puškárová sa pred kamerou predviedla ako skutočná herečka.

BRATISLAVA - Spolu nám to ladí! V tomto duchu sa nesie jesenná dizajnová kampaň televízie Markíza. Tvorcovia projektu po prvýkrát obsadili do novej staničnej grafiky aj tváre známe z televíznej obrazovky.

Dosiaľ sa v krátkych šotoch objavovali anonymné osoby, avšak už od zajtra ich nahradia markizácke hviezdy Zlatica Puškárová, Patrik Švajda, Aneta Parišková či Ľubomír Karásek.

Práve populárni moderátori budú vypĺňať krátke časové intervaly medzi jednotlivými reláciami. A ako sa v tejto úlohe cítili? "Pre mňa to bola úplne nová skúsenosť," hovorí Zlatica Puškárová. "Aj keď boli všetci ku mne veľmi milí, herečka zo mňa zrejme nikdy nebude. Nebavilo by ma totiž robiť výrazy na požiadanie režiséra," sebakriticky priznáva moderátorka relácie Na telo. Aj moderátor Lampárne Patrik Herman okorenil svoj výkon poriadnou dávkou herectva. "Musel som sa tváriť, že na mňa svieti slnko a je krásne. A pritom fúkal studený vietor a bola veľká zima," spomína Patrik.

Nakrúcanie nového grafického vizuálu trvalo tri dni a súkromná televízia za to zaplatila takmer 2,5 milióna korún. Štáb Centra kreatívnych služieb spolu s osobnosťami Markízy strávili prvý deň nakrúcania pri vodnej priehrade v Čunove neďaleko Bratislavy, druhý pod rakúskymi veternými mlynmi a posledný v pieskových dunách na Záhorí. "Samotnému nakrúcaniu však predchádzala niekoľkomesačná príprava," konštatuje hovorkyňa Markízy Ivana Semjanová. Nové vizuály nadväzujú na predchádzajúcu kampaň, kde boli využité štyri prírodné živly - oheň, voda, vietor a zem.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu