Takto si pamätáme Bambuľku v podaní Moniky Haasovej.
BRATISLAVA - To azda nemyslia vážne! Slovenská televízia chce investovať 55 miliónov korún do detského projektu Bambuľka na cestách, ktorý bude celkovo stáť 115 až 120 miliónov korún.
Produkcia
v týchto dňoch intenzívne
hľadá hlavnú hrdinku
seriálu - novú Bambuľku,
pretože dvadsaťdielny
seriál sa má začať vyrábať
už na jeseň.
„Drahé je samotné nakrúcanie v zahraničí - v hlavných mestách rôznych západoeurópskych krajín, ktoré Bambuľka so svojím seriálovým dedom navštívi. Ale dosť veľa stojí aj špičková HD technológia, ktorá bude znamenať najvyššiu digitálnu kvalitu. Zvýšené náklady prinesie aj šesť jazykových mutácií, v ktorých sa seriál bude vyrábať,“ snaží sa objasniť extrémne vysoké výrobné náklady šéf projektu Viliam Zelmanovič z produkčnej spoločnosti Plus Production. Tá bude pre STV vyrábať samotný seriál a organizovala aj kastingy na novú Bambuľku-cestovateľku.
O rolu novej detskej hrdinky sa uchádzalo takmer 2-tisíc dievčat vo veku od dvoch do piatich rokov, ktoré s rodičmi prišli na kastingy do Košíc, Bojníc a Bratislavy. „Musíme vybrať najvhodnejšiu adeptku, pretože najmä od nej bude závisieť, ako rýchlo nám samotné nakrúcanie pôjde a či projekt bude u divákov úspešný.“
„Drahé je samotné nakrúcanie v zahraničí - v hlavných mestách rôznych západoeurópskych krajín, ktoré Bambuľka so svojím seriálovým dedom navštívi. Ale dosť veľa stojí aj špičková HD technológia, ktorá bude znamenať najvyššiu digitálnu kvalitu. Zvýšené náklady prinesie aj šesť jazykových mutácií, v ktorých sa seriál bude vyrábať,“ snaží sa objasniť extrémne vysoké výrobné náklady šéf projektu Viliam Zelmanovič z produkčnej spoločnosti Plus Production. Tá bude pre STV vyrábať samotný seriál a organizovala aj kastingy na novú Bambuľku-cestovateľku.
O rolu novej detskej hrdinky sa uchádzalo takmer 2-tisíc dievčat vo veku od dvoch do piatich rokov, ktoré s rodičmi prišli na kastingy do Košíc, Bojníc a Bratislavy. „Musíme vybrať najvhodnejšiu adeptku, pretože najmä od nej bude závisieť, ako rýchlo nám samotné nakrúcanie pôjde a či projekt bude u divákov úspešný.“