Nedeľa21. december 2025, meniny má Bohdan, Noel, zajtra Adela

SND a BILLA pripravili pre rodiny zážitkovú hostinu!

Generálny riaditeľ SND, Marián Chudovský Zobraziť galériu (12)
Generálny riaditeľ SND, Marián Chudovský (Zdroj: PR)

Čo má spoločné divadlo so supermarketom? Na prvý pohľad nič, ale možnoviac, než by ste čakali...A naozaj, jedno zjavné spojenie tu predsa je: oboje patria medziobľúbené zastávky, keď potrebujeme zasýtiť. Či už žalúdok – kvalitnými a zdravými potravinami, alebo dušu –kultúrnymi zážitkami.

BILLA a Slovenské národné divadlo pretavili symbolické spojivo do úspešnej spolupráce a uplynulý víkend pripravili pre rodiny zážitkový deň plný výhier, zdravých maškŕt, umenia aj zákulisných zaujímavostí na ukojenie informačného hladu divadelných fanúšikov.

„Deň otvorených dverí v SND: S vašou divadelnou rodinou!“ S týmto heslom sprístupniloSND v sobotu 10.9. zákulisie pre svojich priaznivcov v rámci tradičného Dňa otvorených dverí. Tento rok aj s partnerskou podporou spoločnosti BILLA.

Deň otvorených dverí odštartoval v poradí už deväťdesiatu siedmu divadelnú sezónu SND a ako naznačuje podtitul kampane, v priestoroch SNDsa stretli nielen rodiny divákov, ale aj jedna veľká „divadelná rodina“, ktorú spája profesia na doskách, čo znamenajú svet – od hercov až po kulisárov.

Tí, čo prišli,malijedinečnú možnosť nazrieť na inak neprístupné miesta, kde sa vyrábajú scény, kostýmy či kde dostávajú inscenácie svoju vizuálnu tvár. Fascinujúci svet divadelného umenia zaujaldospelých, ale i školákov a škôlkarov. SND myslelo pri zostavovaní programu na všetky vekové kategórie, zabavila sa tak celá rodina. Súčasťou Dňa otvorení dverí boli pútavé exkurzie, krátke umelecké čísla a na záver nechýbala premiéra detskej opernej inscenácie Nepredajme nevestu!

Aby divadelným nadšencom počas dňa nevyhladlo, o energiou nabité a osviežujúce ovocné občerstvenie sa po celý deň starali animátorky z Billy. Návštevníci si z podujatia odniesli nielen mnoho zážitkov a poznatkov, ale aj darčeky od spoločnosti BILLA.  Súťažilo sa napríklad o plyšových Loptošov z aktuálnej kampane BILLA a ceny si odniesli aj rodiny s prívlastkom „naj“ . Koše plné produktov značky BILLA a CLEVER venovala BILLA najpočetnejšej rodinke, ktorá sa zúčastnila na akcii či rodinám s najmladším a najstarším účastníkom.

- reklamná správa -

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu