Škodovú udalosť chcete vyriešiť - nie vyveštiť. Napriek tomu sa v poisťovniach vašim otázkam vyhýbajú, všetky ich odpovede sú hmlisté a vyriešenie škodovej udalosti je v nedohľadne. Keď ani poisťovne nevedia vôbec nič povedať naisto, neveští to nič dobré.
Predstavte si situáciu: zavoláte do svojej poisťovne, aby ste sa opýtali na stav vašej nekonečnej škodovej udalosti a pracovník na druhom konci sa, samozrejme, vyhovára. A nie hocijako. Presvedčte sa sami:
AstrologČo vidí Milan Kecal v krištáľovej guli? Žeby ďalšiu výhovorku? Viac zo života Milana Kecala nájdete na www.stopvyhovorkam.sk#stopvyhovorkam
Posted by Groupama poisťovňa on 15. september 2015
Príde vám to absurdné? Nečudujeme sa vám. Ale treba uznať, že neochota poisťovní je často bežnou realitou, s ktorou ste sa už určite niekedy stretli. Vyriešenie aj tej najobyčajnejšej škodovej udalosti trvá pomaly toľko, čo cesta na Jupiter. Ich nekonečné výhovorky, vaše zničené nervy, a výsledok? Ten je vo hviezdach.
Za videom, ktoré si robí posmech z výhovoriek, je Groupama poisťovňa a. s., pobočka poisťovne z iného členského štátu. Podľa ich slov v nej vyriešia každú škodovú udalosť z havarijného poistenia a z poistenia nehnuteľností a domácností do 10 pracovných dní, v opačnom prípade vám dajú poistenie na pol roka zadarmo.
To isté hovoria aj v ďalších videách s bláznivými (alebo nie až tak bláznivými?) situáciami, ktoré nájdete na stránke www.stopvyhovorkam.sk.
Opýtali sme sa vás na skúsenosti s výhovorkami
Helena, Humenné: Moja poisťovňa mi pol roka nezaplatila za strechu na dome, ktorú zhodilo po víchrici. Keď som tam volala, povedali mi, že ešte čakajú na správu hydrometeorologického ústavu, ktorý im dá presné informácie o sile vetra v danom dni.
Jozef, Čadca: Pred dvomi mesiacmi som mal haváriu. Chcel som vedieť, prečo sa to ešte nevyriešilo, tak som volal - ale akurát tam vraj nikto nebol, lebo sa stala havária a všetci ostali v zápche.
- reklamná správa -