Štvrtok25. apríl 2024, meniny má Marek, Marko, Markus, zajtra Jaroslava

Michal David na čiernej listine: Tvrdá kritika kvôli markizáckej šou!

Divákom sa nepáči správanie Michala Davida v šou Hlas Česko Slovenska. Zobraziť galériu (8)
Divákom sa nepáči správanie Michala Davida v šou Hlas Česko Slovenska.

PRAHA - Nechcú ho tam! V čase, keď sa pripravoval druhý ročník Hlasu Česko Slovenska, bola voľba jedného z koučov už od samého začiatku jasná. A to Michala Davida (53). Muzikant predstavoval pre tvorcov neodmysliteľnú súčasť tohto projektu. No zdá sa, že po aktuálnych častiach šou má poriadny zástup neprajníkov. Zo strany divákov sa na hitmejkera 80. rokov hrnie jedna kritika za druhou. Podľa nich vraj len každého zosmiešňuje a je trápny. Čo na tieto útoky hovorí Markíza?

V šou Hlas Česko Slovenska sa často stáva, že o talentovaného súťažiaceho musia medzi sebou koučovia doslova bojovať. Keďže chcú do vlastných radov získať čo najlepších spevákov, často proti kolegom vytiahnu zbrane najťažšieho kalibru. Zhadzovanie či zosmiešňovanie v porote preto nie je ničím výnimočným. Jeden z nich to však v očiach divákov svojím správaním preháňa.

Na oficiálnej fanúšikovskej stránke markizáckeho projektu sa totiž viacerí zhodujú, že spevácku šou by radšej videli bez hitmejkra. „Prisahám, že toto je posledný ročník Hlasu, ak tam aj nabudúce bude Michal David! Čo to je za arogantného blbca? To som ešte nevidela, fakt,“ znie jeden z nie príliš príjemných komentárov.

No to zďaleka nie je koniec - v podobnom duchu sa totiž nesie viac príspevkov. „Nepočula som jedinú vec od Majka Spirita, ale nebudem ho predsa kvôli tomu stále zosmiešňovať. Našťastie tým David zhadzuje len seba. Je to magor a divím sa, že k nemu lezú aj mladí,“ znie ďalšia negatívna reakcia. Podľa divákov je spevák svojím správaním skôr trápny než vtipný.

V tejto súvislosti sme preto oslovili aj samotného hudobníka. Zaujímalo nás, či sa s podobnými verbálnymi útokmi stretol aj osobne. Na naše otázky však nereagoval. Markíza ale jednoznačne stojí za ním. „Michal David je jednou z najuznávanejších legiend československej hudobnej scény. Predal milióny albumov, jeho pesničky pozná hádam každý, kto si aspoň raz v živote zapol rádio. Nemusí mať každý rovnaký hudobný vkus, ale to, že Michal David je v tejto brandži kapacitou, nemôže spochybniť nik. Jeho úspechy sú toho jednoznačným dôkazom,“ povedala pre topky.sk hovorkyňa televízie Tatiana Tóthová.