BRATISLAVA - Služby internetového bankingu sú už dnes prakticky dennou záležitosťou a od ich funkčnosti závisí aj ekonomická situácia na Slovensku. Práve preto sú prípadne výpadky vnímané pomerne citlivo a spoločnosti v takých prípadoch robia aj nemožné, aby ich trvanie skrátili. Takým prípadom je aj štvrtkový výpadok internet bankingu Všeobecnej úverovej banky (VÚB).
Aktualizované 11:55
Banke sa podarilo problémy vyriešiť. "Technické problémy, ktoré spôsobili výpadok niektorých našich služieb, sa nám podarilo vyriešiť a aktuálne sú všetky naše služby opäť funkčné. Klientom sa za spôsobené problémy ospravedlňujeme," uviedla hovorkyňa VÚB Jana Tuhá.
Výpadok služieb zaznamenala banka vo štvrtok dopoludnia. "VÚB banka registruje technické problémy, ktoré spôsobili výpadky niektorých služieb, na ich odstránení intenzívne pracujeme. Veríme, že v krátkom čase budú všetky naše služby opäť plne funkčné. Za spôsobené problémy sa klientom ospravedlňujeme," potvrdila pre Topky.sk Tuhá.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%
Pri zapnutí aplikácie sa užívateľom zobrazilo chybové hlásenie, ktoré ich nepustilo do ich účtu. Mnohých užívateľov mohla takáto správa vystrašiť, no ide zrejme o bežný výpadok, ktorých sa ročne vyskytne niekoľko aj u iných bánk.