Sobota20. apríl 2024, meniny má Marcel, zajtra Ervín

Samozvaný expert tvrdí: NASA schválne pokazila VIDEO zo Slnka zachytávajúce záhadný jav

(Zdroj: Youtube/UFO Sightings Daily)

WASHINGTON - Konšpirační teoretici opäť obvinili vládnu agentúru NASA z podvodu. Samozvaný expert na mimozemské civilizácie upozornil na zábery, na ktorých sú zachytené záhadné kocky vychádzajúce zo Slnka. Akonáhle sa však objavili na zábere, vo videu dôjde k technickej chybe. Užívateľ sa preto domnieva, že NASA utajuje pravdu.

Kontroverzné zábery boli zachytené v rámci projektu Solar and Heliospheric Observatory (SOHO). Vo videu vidno, ako sa predmet v tvare kocky vynára z povrchu Slnka. Následne asi 25 percent záberu zahalí tmavý pás, ktorý údajne vznikol v dôsledku technickej chyby. Keď ale tmavý pás zmizne a opäť je vidno celý záber, kocka zmizne.

Téme sa venoval Scott C. Waring, ktorý svoje zistenia zverejnil na blogu UFO Sightings Daily. Tvrdí, že vesmírna agentúra 2. mája zámerne vypla zdroj, keď sa na zábere objavil predmet v tvare kocky. "Môžete vidieť, ako kocka vychádza zo Slnka a hneď potom nasleduje technické zlyhanie, ktoré pokrýva 25 percent zo záznamu. Dve kocky vychádzajúce zo Slnka a potom nastane porucha... Jedna kocka, dve kocky, porucha. Ľudia, toto je neuveriteľné," poznamenal.

Solar and Heliospheric Observatory je spoločným projektom NASA a Európskej vesmírnej agentúry (ESA). Jeho cieľom je preštudovať Slnko od hlbokého jadra po vonkajší povrch. Projekt bol spustený už v roku 1995 a do dnešného dňa sa expertom nepodarilo objaviť žiadne mimozemského plavidlá. Zdá sa však, že Waring je presvedčený o opaku. "Ľudia, toto je nepopierateľný dôkaz o tom, že NASA a SOHO popierajú pravdu. Snažia sa skryť tieto čierne kocky, ktoré prechádzajú vesmírom, smerom k nášmu Slnku," uviedol.

Mnoho ľudí podporilo jeho domnienky. "Toto je štvrté alebo piate video zachytávajúce veľké kocky vychádzajúce zo Slnka, ktoré som za posledných pár rokov videl. Ako vždy vám ďakujem za všetko, čo robíte," napísal jeden užívateľ. Iní boli o niečo cynickejší. Jeden z komentujúcich Waringovi odkázal, že ak si myslí, že vedci by niečo tak veľké dokázali ukrývať v dobe amatérskych astronómov, musí byť blázon.

Viac o téme: MimozemšťaniaNASAUFOSlnko