Štvrtok25. apríl 2024, meniny má Marek, Marko, Markus, zajtra Jaroslava

Nový dokument tvrdí: Antarktída je veľký jadrový ovládač, ktorým vedci kontrolujú počasie

Ilustračné foto (Zdroj: Foto: esa.int)

LONDÝN - Podľa nového dokumentárneho filmu boli z Antarktídy tajne vypustené a v našej atmosfére odpálené jadrové zbrane, ktorými sa vedci snažia ovládať počasie na Zemi, aby sa mohli dostať k nesmiernym prírodným zdrojom.

Nočná mora vedcov: Stačila jedna vec a zostali úplne zhrození, nevyčísliteľné následky

Na začiatku augusta 1963 bolo údajne na Južnom póle zistené spustenie jadrových zbraní, ale nenašiel sa žiadny rádioaktívny spad, čo znamená, že výbuch sa musel odohrať vo vesmíre. Americká vláda a armáda túto udalosť vraj spočiatku popreli, ale neskôr malo prísť k jej potvrdeniu.

Dokument s názvom "Skutočné tajomstvá skryté v Antarktíde odhalené", podľa portálu express.co.uk tvrdí, že explózia mohla vytvoriť falošnú polárnu žiaru, ktorá má na svedomí vytvorenie tepla okolo pólov. Znamenalo by to roztopenie ľadovcov prostredníctvom globálneho otepľovania, čím by došlo k odkrytiu rozsiahlych podzemných zdrojov.

Nový dokument tvrdí: Antarktída
 (Zdroj: YouTube)

Antarktída je v súčasnosti obsadená tímami vedcov z rôznych národov, ktorí podľa Antarktickej zmluvy musia zdieľať všetky vedecké objavy s inými národmi. Film predpokladá, že jadrové výbuchy vo vesmíre určené na roztopenie Antarktídy by mohli odhaliť neuveriteľné bohatstvo pre národy, ktoré majú vedecké základne v zamrznutej krajine.

Veľký potenciál má napríklad jazero Vostok, dlhé cca 260 km, široké 32 km a hlboké 800 metrov, ktoré obsahuje živé formy a baktérie nedotknuté po tisíce rokov. Antarktída však môže ukrývať aj iné zdroje, akými je napríklad uhlie či ropa, čo mohlo supermocnosti motivovať k rozmrazeniu ľadovej pokrývky, tvrdí táto za vlasy pritiahnutá konšpirácia.

Viac o téme: PočasieKonšpiráciaAntarktída