V novembri minulého roka spustil Geis Parcel SK pre súkromných príjemcov zásielok službu doručovania balíkov z e-shopov do siete výdajných miest Geis Point. Táto služba si veľmi rýchlo získala popularitu. Česko – slovenská sieť Geis Point aktuálne zahŕňa viac ako 500 výdajných miest.
Počet zásielok, ktoré si príjemcovia nechávajú poslať, respektíve si ich presmerujú v priebehu prepravy do výdajných miest, každý mesiac narastá. Informačné video s návodom k presmerovaniu zásielky do výdajného miesta si v posledných troch mesiacoch pozrelo takmer 38 000 ľudí, čo poukazuje na veľký záujem o túto službu.
„Presmerovanie je veľmi jednoduché,“ hovorí Naďa Bohinská, ktorá má na Slovensku sieť Geis Point na starosti. „Príjemca dostane SMS o tom, že sme balík prevzali do prepravy s informáciou o dobe doručenia a napríklad o výške dobierky. Táto SMS tiež ponúka aj možnosť presmerovať si balík na výdajné miesto v prípade, že sa príjemcovi doba doručenia nehodí. To všetko môže zrealizovať priamo na svojom smartfóne, kde si vyberie najvhodnejšie výdajné miesto a balík naň presmeruje. Keď je balík doručený na výdajné miesto, opäť príjemcu informujeme prostredníctvom SMS. Balík na výdajnom mieste čaká 7 dní, takže si ho príjemca môže vyzdvihnúť kedy sa mu to hodí.“
Geis Parcel SK ponúka svojim klientom z radov e-shopov implementáciu výdajných miest priamo do ich webu . Nakupujúci si potom môžu vybrať doručenie do niektorého z Geis Pointov priamo v procese nakupovania. To výrazne zjednoduší proces nákupu a zrýchli čas doručenia, čo to je skutočnou výhodou ako pre koncových príjemcov, tak aj pre e-shopy. „Niektoré e-shopové platformy už obsahujú službu Geis Point priamo vo svojom základe. Pre tých, ktorí využívajú iné platformy, sme pripravili podrobný návod na implementáciu a pokiaľ je potrebné, poradia a pomôžu naši skúsení IT špecialisti,“ povedala Naďa Bohinská.
- reklamná správa -