Štvrtok28. marec 2024, meniny má Soňa, zajtra Miroslav

J&T reaguje na kritiku Inkognita s Čaputovou

Zuzana Čaputová v Inkognite
Zuzana Čaputová v Inkognite (Zdroj: reprofoto tv joj)

BRATISLAVA - Kredit uznávanej organizácie dostala jej Slovenská pobočka na úroveň lacného krčmového ohovárania, za ktorým už nevidno objektívnych profesionálov. Transparency International vo svojom statuse na sociálnych sieťach kritizuje Prezidentku Slovenskej republiky za účasť v humoristickej relácii TV JOJ.

Slovenská Transparency International na margo účinkovania Zuzana Čaputovej v relácii Inkognito uviedla, že "prezidentka tak darovala úspech televízii, ktorú vlastnia finančníci z J&T. A to v čase, keď jej bývalí stranícki súputníci predkladajú Lex Haščák na obmedzenie oligarchov v zdravotníctve a v médiách... Možno to nie je úroveň Penty, ale J&T má tiež na rováši dosť škandálov za tých 30 rokov." Zakladatelia značky J&T sa proti takémuto poškodzovaniu značky ostro ohradzujú.

,,Veľké investičné skupiny sú všade vo svete podrobované viac, či menej ostrej kritike. Sme pripravení tvárou sa postaviť každému obvineniu, ktoré voči nám boli politikmi, médiami, či verejnosťou za uplynulých 30 rokov vznesené," reaguje Patrik Tkáč, jeden zo zakladateľov skupiniy J&T.

Ako ďalej uvádza, "vynaložili sme nemalé úsilie na komunikáciu s médiami a verejnosťou, v prípade žiadnej ,,kauzy", ktorú médiá priniesli sme sa neschovávali, naopak, poskytli sme vždy vysvetlenia a podložili ich argumentami. Sme pritom zmierení s tým, že najhoršie sa dokazuje, že sme niečo neurobili i s tým, že médiá najlepšie predávajú neagatívne správy a škandály. Obzvlášť v prípade známych značiek, či osobností. Aj keď sme vo vnútri neraz cítili pocit krivdy, naučili sme sa s tým žiť. Ctíme si tiež slobodu slova, s médiami sme sa snažili vychádzať vždy korektne, po právnych službách na ochranu nášich mien, či  značky sme siahli len v naozaj extrémnych prípadoch."

Ako ďalej tvrdí, nedokážu akceptovať, "že známa a vo svete rešpektovaná inštitúcia, nízkym spôsobom napadne značku, ktorú sme roky budovali a bez konkrétneho obvinenia, voči ktorému by sme sa mohli brániť túto značku pošpiní. Zamestnanci Slovenskej pobočky Transparency international týmto znehodnotili kredit svojej inštitúcie ako vysoko odborného a profesionálneho  watchdoga  a klesli na úroveň  šíriteľov invektív," uzatvára Tkáč.

Viac o téme: J&TInkognitoZuzana ČaputováTransparency International
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu