Legendárni Deep Purple
KOŠICE - Návrat po 15-ich rokoch! Košická Steel Aréna sa už zajtra stane dejiskom koncertu anglickej rockovej legendy Deep Purple. Skupina tu nevystúpi po prvý raz, česko-slovenskú premiéru si odohrala práve v Košiciach v roku 1991. Len málokto však vie, že vďaka Košičanovi Vladimírovi Markovičovi.
„Bolo to presne pred 15-imi
rokmi, v októbri. Do košického
Všešportového areálu
na Deep Purple vtedy prišlo
30-tisíc divákov,“ vraví
košický podnikateľ. V tom
čase šéfoval druholigovému
futbalovému klubu, ktorý
koncert zorganizoval. Podarilo
sa mu získať kontakt
na manažéra skupiny, a ten
na ponuku doviesť hviezdy
do vtedy pre Angličanov exotickej
krajiny prikývol. „Stálo
to asi 5 miliónov korún, ale
neprerobili sme! Vstupenky
vtedy vyšli na 400 korún,“
spomína si V. Markovič (56).
Rovnako aj na pikošku zo zákulisia,
že členovia skupiny
sa zo šatne kvôli bezpečnosti
presúvali na výstup autom,
hoci išlo len o niekoľko desiatok
metrov...
„Problémom však boli falošné lístky, ktoré sa dostali do obehu. Preto sme narýchlo museli dať v Budapešti vytlačiť nové. Atmosféra na koncerte pod voľným nebom však bola výborná. Po ňom sme v hľadisku kolenačky nazbierali až 50 vriec cigaretových ohorkov!“ dodal Markovič. Samotní rockeri však nemali ani vtedy, ani teraz, keď lístky stoja od 890 korún, žiadne hviezdne maniere. Radi by si však vraj pochutnali na slovenských špecialitách. Podľa informácií usporiadateľov v predaji bolo včera ešte posledných pár lístkov. Záujem mala najmä stredná generácia poslucháčov.
„Problémom však boli falošné lístky, ktoré sa dostali do obehu. Preto sme narýchlo museli dať v Budapešti vytlačiť nové. Atmosféra na koncerte pod voľným nebom však bola výborná. Po ňom sme v hľadisku kolenačky nazbierali až 50 vriec cigaretových ohorkov!“ dodal Markovič. Samotní rockeri však nemali ani vtedy, ani teraz, keď lístky stoja od 890 korún, žiadne hviezdne maniere. Radi by si však vraj pochutnali na slovenských špecialitách. Podľa informácií usporiadateľov v predaji bolo včera ešte posledných pár lístkov. Záujem mala najmä stredná generácia poslucháčov.