Nedeľa19. máj 2024, meniny má Gertrúda, zajtra Bernard

Pohodu má len na papieri

Zákazníkovi z Košíc za akciové telefonovanie omylom naúčtovali viac. Zobraziť galériu (2)
Zákazníkovi z Košíc za akciové telefonovanie omylom naúčtovali viac.

KOŠICE - Pohodu vystriedalo len rozladenie. Namiesto lacného telefonovania s programom Pohoda Ivana Hajtáša (59) z Košíc prekvapila drahšia faktúra. Slovak Telecom (ST) si naúčtoval v predstihu o 50 korún viac, a aj keď si svoju chybu priznal, peniaze hneď po sťažnosti vrátiť nechce. Na prvý pohľad banálna suma však mohla uniknúť pozornosti aj mnohým ďalším zákazníkom.

"Program Pohoda pre volanie z pevnej linky som si objednal až od marca, no vyúčtovali mi ho už vo februárovej faktúre. Oproti ponúkanej akciovej cene však drahšie - namiesto 249 za 299 Sk," povedal I. Hajtáš, ktorý to hneď reklamoval. Odpoveď ho však vôbec neuspokojila. "Uznali chybnú faktúru, ale peniaze mi stiahnu až z nasledujúcej faktúry. S tým som nesúhlasil a bezvýsledne som žiadal vystavenie správnej faktúry. Nie je to námet pre daňové úrady za neoprávnený zisk?" pýta sa sťažovateľ.

Pracovník horúcej linky ST Tomáš Kočiš pochybenie pripustil, ospravedlnil sa a označil to za systémovú chybu: "Vyššia suma bola naúčtovaná omylom. Nezaregistrovaním a nezapočítaním zľavy. Bez reklamácií bude rozdiel stiahnutý vo faktúre za nasledujúci mesiac." Do hry síce môže vstúpiť aj Telekomunikačný úrad, ale až vtedy, keby ST zákazníkovi vôbec nevrátili dlžnú sumu.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu