Piatok3. máj 2024, meniny má Galina, zajtra Florián

Manželia ostali totálne pobúrení: V známom reťazci zaplatili za kávu vyše 4000! Peniaze im doteraz nevrátili

Ilustračné foto Zobraziť galériu (2)
Ilustračné foto (Zdroj: Getty Images)

TULSA - Manželia Jesse a Deedee O'Dellovci navštevujú miestnu pobočku Starbucksu v kalifornskej Tulse takmer denne posledných šestnásť rokov. Objednávajú si vždy ľadové americano a cappuccino, za ktoré až doteraz platili okolo desať dolárov. Posledná objednávka ich však stála takmer 4500 dolárov.

Manželia si omyl nevšimli hneď. O pár dní neskôr bola Deedee s deťmi v obchode, kde použila rovnakú kartu na nákup. Na jej prekvapenie karta ostala zamietnutá. "Skúsila som to znovu, pretože som vedela, že peniaze sú určite na účte. Robila som to znova a znova a znova, kým si neuvedomila, aké je to veľmi trápne. Tak som vyšla z obchodu a povedala som, že sa hneď vrátim a skontrolovala som účet." 

Žena zistila, že Starbucks zaúčtoval jej manželovi pri poslednom nákupe dodatočný poplatok vo výške 4 444,44 dolára (4120 eur). Ten v súvislosti s incidentom kontaktoval okresného manažéra prevádzky. "Povedal mi, že majú problém so svojou sieťou," uviedol Jesse. 

Kaviareň im následne poslala dva samostatné šeky v celkovej sume 4 444,44 dolára. Peripetiám ale týmto ani zďaleka nebolo koniec. Keď O'Dellovci dostali šeky poštou, vložili ich na svoje bankové účty. "Na druhý deň nám zavolali z banky a povedali, že šeky sa vrátili späť. Pomysleli sme si, ako môže Starbucks nemať peniaze," povedal Jesse. Kontaktoval preto ich zákaznícku linku, dovolať sa mu podarilo až na 30. či 40-krát. Pracovník na linke ich ubezpečil, že im pošú nové šeky, ale k dnešnému dňu nič nedostali. 

Manželia ostali totálne pobúrení:
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: profimedia.sk)

Manželia majú štyri dcéry, takže ich rodinný rozpočet je značne napätý. Pre incident museli zrušiť rodinnú dovolenku, pričom im prepadli aj letenky. Od transakcie uplynul asi mesiac a Starbucks im stále nevrátil peniaze, ktoré im naúčtoval neprávom. 

Zástupca obchodného reťazca informoval, že sú si vedomí situácie, ktorú spôsobila ľudská chyba. Spoločnosť podľa jeho slov už komunikovala s rodinou o refundácii a problém už bol vyriešený. Zákazníci by mali každým dňom dostať šeky poštou. "Dúfame, že sa čoskoro všetko vyjasní a všetko bude v poriadku, ale toto je niečo, čo spôsobilo obrovský tlak v rodine. Dúfajme, že iní ľudia niečím takým nebudú musieť prejsť. Vrelo odporúčam, kontrolujte si vždy účty," uzavrel O'Dell. 

Viac o téme: KávaúčetStarbucks
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu