Slovenský čašník sa chcel pochváliť, ako strašne pomohol zákazníčke: Ty si ale chrapúň! | Topky.sk

Utorok, 22. október 2019. Meniny má Sergej, zajtra Alojzia.

Slovenský čašník sa chcel pochváliť, ako strašne pomohol zákazníčke: Ty si ale chrapúň!

Ilustračné foto
Ilustračné foto
Zdroj: thinkstock.com
28.11.2017 08:50

BRATISLAVA - Asi čakal, že za to, čo by malo byť samozrejmosťou, dostane zlatý medál. Mladík pracujúci v reštaurácii sa na internete zdôveril, že vrátil zákazníčke osobnú vec, ktorú si tam zabudla. Skritizoval ju za to, že sa mu finančne nerevanšovala, za čo mu ostatní užívatelia poriadne naložili.


Anonymný pracovník stravovacieho zariadenia sa na facebookovej stránke Priznania a zážitky čašníkov a kuchárov pochválil s tým, že pomohol zákazníčke. Našiel totiž kameru, ktorú nechala položenú na stoličke. Neskôr si to uvedomila a vrátila sa po ňu. Zamestnanec jej ju teda odovzdal. Očividne mu však nestačilo obyčajné "ďakujem", ale v duchu požadoval aj nejaké peňažné nálezné ako gesto vďaky. 

Slovenský čašník sa chcel
Zdroj: thinkstock.com

"Našiel som kameru. Zákazníci odišli, v doskách zostalo z účtu 27,40 celých šesťdesiat centov. Pani sa vrátila asi po hodine, že či tú kameru nezabudli u nás. Vrátil som jej ju, poďakovala sa a chystala sa odísť. Vravím jej, pani zlatá, tá kamera má hodnotu asi 400 eur, hádam si zaslúžim aspoň desať percent nálezné," napísal mladík. 

PRIZNANIE čašníka o tom, čo predal zákazníčke: Krutá slovenská realita, mali by ich vyhodiť!

No veru sa nedočkal. Návštevníčka po tejto reakcii vraj ostala úplne bez slov, len pokývala hlavou a odišla. "Kartu a baterku som po jej odchode hodil do koša. Mne by to bolo nanič, ju, tú kozu lakomú, stála nová baterka a karta viac ako nálezné. O stratených videách ani nehovorím. Viac neprišla," pokračuje. 

A niet sa jej čo diviť. Požiadavka čašníka ju zrejme totálne odrovnala, že sa nezmohla ani na slovo a viac do tejto reštaurácie už nezavíta. Ani užívatelia prispievateľa vôbec nešetrili a dali mu jeho pažravosť poriadne vyžrať. "Tak to si asi robíš srandu. Si úbohý, keď si pýtaš za niečo, čo si zabudli v podniku. Sen," okomentoval príspevok Roman. "Koľko vecí som už takto našla, od peňaženiek, mobilov až po kabelky, a občas aj utekám za zákazníkmi. Ale nikdy som sa takto nezachovala," napísala Darina, ktorá očividne pracuje tiež v gastrobiznise. 

Zachoval sa podľa vás čašník správne, keď pýtal od zákazníčky nálezné?


Galéria

Ilustračné foto

Nástroje k článku



ZDROJ: np
FOTO: thinkstock.com

Nahlásiť chybu

Tagy

Najčítanejšie články