Nová kampaň od MUW Saatchi & Saatchi s ľahkosťou upozorňuje na ťažkú tému - samotu seniorov a ukazuje, že aktívny život nemusí končiť starobou.
Liga pre seniorov prichádza s novou kampaňou, v ktorej bojuje so samotou seniorov. Tá postihuje väčšinu staršej populácie a môže mať vážne následky ako kardiovaskulárne ochorenia, demenciu či depresiu.
Kampaň kreatívne využíva jednu z najznámejších fráz seniorov, ktorí bojujú so stratenou chuťou do života: Ja už tu dlho nebudem. Liga pre seniorov mení význam tejto vety vďaka voľnočasovým aktivitám, ktoré im pomáhajú v aktívnom starnutí.
“Medzi žitím a prežívaním vie byť hlavne v starobe veľmi tenká hranica. Touto kampaňou chceme ukázať, ako ľahko sa dá prejsť zo zanevrenia na život do skutočného žitia práve vďaka aktivitám, ktoré majú seniori k dispozícii. Som rád, že Liga pre seniorov chce na tieto aktivity upozorniť kampaňou a hovoriť o nich.” hovorí kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jakub Kuvik.
Zakladateľka Ligy pre seniorov, topmodelka Michaela Kocianová dodáva: “Nevieme ovplyvniť kedy zostarneme, určite však vieme ovplyvniť to, ako zostarneme. Seniorom ponúkame širokú škálu možností ako aktívne starnúť a zároveň spoznať nových priateľov. Aby sme v tom mohli pokračovať, potrebujeme aj vaše 2 % z daní. Preto je tentokrát cieľom kampane nielen budovanie povedomia, ale aj výzva pre ľudí, aby svojimi 2 % z daní prispeli na aktívne starnutie seniorov. Veď aj my raz budeme starnúť tak verme, že nie v samote.”
Kampaň pozostáva z viacerých exekúcií, okrem kampaňového videa, obsahuje aj outdoorovú reklamu, rádio spoty, ale aj influencerov, ktorí pomôžu priblížiť možnosti aktívneho starnutia širšej verejnosti.
- reklamná správa -