(Zdroj: PR UPC)
Lopty so smajlíkmi, ktoré zaplavili Bratislavu cez víkend už majú svojho majiteľa. Za takzvanou guerillovou kampaňou je spoločnosť UPC, ktorá aktuálne mení logo a vizuálnu identitu firmy.
“Nové logo symbolizuje radosť, preto sme chceli zdôrazniť zdieľanie a optimizmus tam, kam zvyčajne ľudia chodia za zábavou a oddychom, ako sú Eurovea, Železná studnička či Sad Janka Kráľa. Pokiaľ sa nám podarilo touto aktivitou vyvolať úsmev na tvárach Bratislavčanov, tak sme splnili, čo sme chceli. UPC je súčasťou domovov mnohých rodín a jeho ambíciou je vďaka technológiám zjednodušiť bežný život s úsmevom,“ hovorí Karel Smrž, riaditeľ marketingovej komunikácie pre Česko a Slovensko.
- reklamný článok -