BRATISLAVA - Nepríjemné chvíle a poriadny šok zažila čitateľka Topiek po tom, čo si v utorok vybrala hotovosť z bankomatu Prima banky. Výbery prebiehali postupne – 500, 500 a 200 eur – no o deň neskôr zistila, že jej z účtu odišli dvojnásobné sumy. Miesto 1 200 eur jej tak banka zaúčtovala až 2 400 eur a jej zostatok na účte sa dostal do mínusu.
Po zistení problému okamžite kontaktovala infolinku banky. Tam jej pracovníčka podľa jej slov potvrdila, že nejde o ojedinelý incident. „Povedala mi, že sa im ozvalo viac ľudí a že o tom vedia, vraj na tom už pracujú. Uistila ma, že peniaze sa mi čoskoro vrátia,“ uviedla pre Topky. Dobrou správou je, že do štvrtkového večera sa jej postupne celá chybne stiahnutá suma vrátila späť na účet.
V tejto súvislosti sme oslovili Prima banku s cieľom získať oficiálne vyjadrenie k vzniknutej situácii. Zaujímalo nás, čo presne problém spôsobilo, koľkých klientov sa týkal a aké opatrenia banka prijala. Banka zatiaľ na naše otázky neodpovedala, ich stanovisko doplníme.
Zaznamenali ste podobný problém? Dajte nám vedieť na tipy@topky.sk.