Streda8. máj 2024, meniny má Ingrida, zajtra Roland

TWIX a Tchibo predstavujú nový kávový rituál

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: PR)

Značka čokoládových tyčiniek TWIX z portfólia spoločnosti Wrigley sa predstaví ako perfektný doplnok ku káve. V komplexnej kampani sa naprieč marketingovým mixom spojila s jednou z najväčších globálnych kávových značiek, so spoločnosťou Tchibo.

Prepojenie so svetom kávy bude vidieť v online prostredí aj v obchodnej sieti. V miestach predaja sú k dispozícii súťažné balenia tyčiniek TWIX so špeciálnym označením na obale. Vďaka súťažným kódom vo vnútri každého balenia môžu spotrebitelia od 8. 2. 2016 na www.twix.sk získavať odmeny od značky Tchibo. Vo vybraných predajniach budú tyčinky TWIX a káva Tchibo spoločne vystavené a podporené špeciálnou komunikáciou. Spolupráca značiek je unikátnym projektom, ktorý inšpiroval aj ďalšie európske trhy.

TWIX ku káve skrátka patrí

TWIX a Tchibo predstavujú
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: PR)

Slováci sa stále viac zaujímajú o kvalitu kávy, ktorej popularita každoročne rastie. Slovenský konzument v priemere spotrebuje viac než 5 kg* ročne. Obľube sa teší najmä zemitá káva plnej arómy a výrazne horkej chuti bez kyslosti.** Medzinárodným trendom je potom vyvažovať intenzívnu chuť kávového nápoja niečím sladkým,*** na čo nadväzuje značka TWIX. "Radi by sme slovenským spotrebiteľom predstavili TWIX ako súčasť kávového rituálu, pretože chuť kávy, čokolády s karamelom a sušienkou sa výborne dopĺňajú," upresňuje Jaroslava Kapitánová, brand manažérka značky TWIX. "Naším dlhodobým cieľom je, aby sa TWIX stal v mysliach spotrebiteľov synonymom sladkosti k šálke kávy," dopĺňa.

TWIX a Tchibo v online aj in-store

V celej obchodnej sieti sú v predaji tyčinky TWIX v súťažnom obale so špeciálnym označením a unikátnym výherným kódom vo vnútri, vo variantoch 50 g alebo v multibalení 4 x 50 g. Kódy je možné zbierať a od 8. 2. 2016 do 17. 4. 2016 premieňať na www.twix.sk na hodnotné ceny od značky Tchibo.

TWIX a Tchibo predstavujú
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: PR)

Výhry budú na vyzdvihnutie v obchodoch Tchibo alebo prostredníctvom e-shopu Tchibo. Podľa celkového množstva zozbieraných kódov možno získavať odmeny v rôznej hodnote, napríklad kávovar Tchibo Cafissimo Classic, produktové balíčky, kávu v kaviarni Tchibo zdarma a ďalšie.

 

Spojenie TWIX a kávy sa premietne aj v in-store. Produkty oboch značiek budú počas kampane vo vybraných obchodných sieťach vystavené vedľa seba a podporené špeciálnou komunikáciou. Nákup kávy je u väčšiny spotrebiteľov plánovaný, zatiaľ čo čokoládové produkty sú kupované viac impulzívne. Prepojením týchto dvoch kategórií, ktoré v Slovenskej republike zaznamenávajú výrazný rast a zároveň patria do TOP 10 v oblasti spotrebného tovaru, vzniká pre obe značky unikátna príležitosť k osloveniu nových zákazníkov. Celú komunikáciu zastreší spoločný kľúčový vizuál. Všetko podporí zosúladenie letákových akcií a ďalších propagačných aktivít. V značkových obchodoch Tchibo kampaň doplní vizuály na LCD monitoroch a komunikáciu vo vnútri tlačených katalógov Tchibo.

 

* Zdroj: Informácie získané na základe prieskumu International Coffee Organization

** Zdroj: Informácie poskytnuté spoločnosťou Tchibo Praha, spol. s r. o.

*** Zdroj: Informácie poskytnuté spoločnosťou Wrigley s. r. o., medzinárodný kvalitatívny spotrebiteľský výskum, 2014

- reklamná správa -

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu