Utorok30. apríl 2024, meniny má Anastázia, zajtra

Brit cestoval na Slovensko na svadbu: Ryanair mu nedovolil odletieť, napísal túto sťažnosť!

James zažil s Ryanairom krušné chvíle
James zažil s Ryanairom krušné chvíle (Zdroj: Facebook)

DUBLIN - Keď Michael O’Leary minulý rok v septembri predstavil novú politiku leteckej spoločnosti Ryan Air, ktorá "už viac nebude sekírovať ľudí, ak to nebude nevyhnutné", určite nemal na mysli prípad Angličana Jamesa Lockleyho. Ten chcel nedávno odcestovať na Slovensko, no aerolinky mali na to iný názor. Tak napísal sťažnosť, ktorá obletela svet.

O tom, že Ryanair niekedy poskytuje pomerne neštandardné služby vymykajúce sa chápaniu bežných smrteľníkov, sa už popísalo dosť. Obočie možno budú niektorí z vás dvíhať aj nad posledným prípadom, ktorý dokazuje, že riaditeľ spoločnosti O'Leary to so skvalitnením prístupu voči zákazníkom nemyslel až tak vážne. Tak sa poďme pozrieť na to.

James Lockley je mladý Brit, ktorý sa nedávno oženil. Jeho vyvolenou sa stala Slovenka. Pred dvoma týždňami mali letieť na Slovensko, kde pre nich rodina nevesty zorganizovala svadobnú hostinu. Cestou na londýnske letisko Stansted sa zdržali v zápche, no i tak sa im podarilo prísť zhruba hodinu pred odletom. Pracovníčka aeroliniek manželov uistila, že ešte majú dosť času a poslala ich na check-n. Tam ich jej kolega vybavil a poslal k odletovej bráne. Postavili sa teda do radu a čakali dvadsať minút.

Potom nastali spomínané problémy. Keď James s manželkou konečne prišli na rad, pani, ktorá púšťala cestujúcich na palubu lietadla, im oznámila, že práve v túto sekundu let uzavrela a oni ho zmeškali. Keď sa ohradil, že sa len riadili inštrukciami Ryanairu, nikto ho nepočúval. Nakoniec vysvitlo, že v letiskovej hale nikdy neodznela posledná výzva určená cestujúcim predmetného letu.

Lockley sa preto išiel sťažovať na zákaznícky servis spoločnosti, kde si nechal zavolať manažéra. Objasnil mu svoju situáciu, no odpoveď bola zakaždým rovnaká, akokeby bola odpoveďou na všetky otázky života. Znela: "Check-in sa otvára tri hodiny pred odletom". To už Jamesovi prišlo celkom vtipné a zahral sa na komika. Ich ďalší rozhovor prebiehal takto:

James: "Prečo máme my doplácať na to, že sa pracovníci Ryanairu dopustili hneď niekoľkých chýb a navyše ich dokonca aj priznali?"

Manažér: "Check-in sa otvára tri hodiny pred odletom."

J: "Práve sme vám predložili oprávnené dôvody k reklamácii. Uvedomujete si, že teraz nesedíme v lietadle jedine preto, že zlyhala vzájomná komunikácia pracovníkov Ryanairu?

M: "Check-in sa otvára tri hodiny pred odletom."

J: "Akú farbu majú moje nohavice?"

M: "Check-in sa otvára tri hodiny pred odletom."

J: "Myslíte si, že ekonomické sankcie voči Rusku ešte viac zhoršia už i tak vyhrotenú situáciu na Ukrajine?"

M: "Check-in otvára tri hodiny pred odletom."

J: "Urobil Manchester United dobre, keď vyhodil trénera Davida Moyesa?"

M: "Check-in otvára tri hodiny pred odletom."

Lockleyovci nemali na výber. Museli si kúpiť nové letenky na druhý deň ráno a prespať v hoteli, čo ich dokopy stálo 384 libier (466 eur).

"Táto skúsenosť nás stála nehorázne veľa peňazí, o ktoré nás pripravil Ryanair ich vlastnou vinou. Takúto neschopnosť a nekompetentnosť som nezažil odvtedy, čo bolo Grécku bolo dovolené používať peniaze a šekovú knižku. Najviac nás ale mrzí to, že sme zmeškali našu vlastnú svadobnú oslavu, na ktorú prišli príbuzní mojej ženy z rôznych kútov Slovenska. Takže ďakujem Ryanair za tento krásny zážitok," povedal James.

Svoju sťažnosť zverejnil na svojom facebookovom profile a taktiež ju poslal aj samotnej spoločnosti, hoci pochybuje, že sa z jej strany dočká nejakého ospravedlnenia alebo nebodaj kompenzácie. Odvtedy ju zdieľalo už viac ako 50 tisíc užívateľov.

Na záver svojho listu pridal James ešte jedno P.S.: "Možno by sa mali zamestnanci Ryanairu prísť pozrieť na Slovensko (ak sa im však vôbec podarí dostať na palubu lietadla) a zobrať si príklad zo svojich slovenských kolegov. Sú veľmi šikovní, inteligentní, nápomocní, slušní a rozprávajú viacerými cudzími jazykmi. Slováci by im mohli vysvetliť, ako sa robí táto práca, ale súdiac na základe mojej skúsenosti by to zrejme bola len strata času."

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu