Pondelok17. jún 2024, meniny má Adolf, zajtra Vratislav

Sieť TERNO sa modernizuje a približuje k zákazníkom

(Zdroj: terno)

BRATISLAVA - Sieť predajní s potravinami TERNO aktuálne prechádza viacerými zmenami. Príchodom nového majiteľa sa zmenilo logo, prebieha redizajn predajní a stanovila sa nová marketingová, ale aj cenová politika siete. Ambíciou je stať sa najatraktívnejšou a najmodernejšou sieťou potravín na Slovensku.

Sieť predajní s potravinami TERNO realizuje viacero zmien. Na ich čele stojí nový majiteľ siete, ktorého príchod už dnes poznať na vzhľade predajní, ale aj na marketingovom prístupe siete.

Prvou zmenou, ktorú spotrebitelia už mohli zaznamenať, je nové logo. Vychádza z tradície, no zároveň vystihuje dynamiku transformácie predajní TERNO na modernejšiu, priateľskejšiu a atraktívnejšiu sieť, ktorá je bližšie k zákazníkovi. Na zmenu loga nadväzuje aj redizajn a remodeling predajní. Vynovené predajne už navštevujú zákazníci na Zohorskej a Drieňovej ulici v Bratislave, ďalšie predajne na zmenu čakajú. Postupne budú v zmysle nového korporátneho dizajnu remodelované všetky predajne pod značkou TERNO.

Sieť mení aj cenovú politiku, ktorá sa stala agresívnejšou a výhodnejšou pre zákazníkov.

„V tejto chvíli najväčšou zmenou, ktorá nastala, je komunikácia so zákazníkmi, pre ktorých TERNO pripravilo množstvo podporných aktivít a atraktívnych súťaží s modernými a trendy cenami ako napríklad automobil Audi, iPad a podobne, priblížil podporné marketingové aktivity predseda predstavenstva TERNO Slovensko, s. d., Michal Holík. Súčasťou marketingovej podpory je aj vynovený vernostný systém TERNO Plus, prinášajúci svojim členom ešte väčšie výhody, vďaka ktorým ich zľavy môžu dosiahnuť výšku až 5 %.

-reklamná správa-

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu