Čumil sa objavuje na príveskoch, ťažidlách i otváračoch...
BRATISLAVA - Socha Čumila - podobne ako Bratislavský hrad či kaviareň UFO - sa po ôsmich rokoch svojej existencie stala novou dominantou Bratislavy! Ak by každý turista, ktorý sa pri Čumilovi za tie roky odfotil, dal jeho autorovi hoci len 5 korún, z výtvarníka Viktora Hulíka by dnes bol milionár!
Lenže turisti neplatia ani Čumilovi, ani Hulíkovi... Pravdou však je, že sochár Viktor Hulík dostáva istú časť peňazí z každej predanej sošky, trička či otvárača s Čumilom. A to, že doslova na dračku idú všetky upomienkové predmety s Čumilom, nám potvrdili aj predajcovia suvenírov na Hviezdoslavovom a Hlavnom námestí.
"Ničoho sa nepredá viac ako Čumila. Denne predám asi 5 kusov malých príveskov a otváračov s Čumilom po 80 korún. Drahšie sošky Čumila, ktoré stoja od 300 do 800 korún, predám tak jednu týždenne," prezradil jeden z predajcov. Viktor Hulík na margo percent z predaja upomienkových predmetov hovorí: „To sú smiešne sumy, ktoré z predaja dostávam, doslova korunové záležitosti. Uisťujem vás, že milionárom nie som a ani som na Čumilovi nezbohatol," povedal pre náš denník autor legendárnej sochy.
Pred pár dňami sa však portrét Čumila objavil aj na najväčšom reklamnom plagáte v hlavnom meste, ktorý prekrýva celú budovu Incheby. Čumila si do svojej reklamnej kampane vybrala jedna z bánk. ôÁno, aj za to som dostal nejaké peniaze, ale opakujem, milionár sa zo mňa nestal," uzavrel debatu na tému peňazí výtvarník Viktor Hulík.
"Ničoho sa nepredá viac ako Čumila. Denne predám asi 5 kusov malých príveskov a otváračov s Čumilom po 80 korún. Drahšie sošky Čumila, ktoré stoja od 300 do 800 korún, predám tak jednu týždenne," prezradil jeden z predajcov. Viktor Hulík na margo percent z predaja upomienkových predmetov hovorí: „To sú smiešne sumy, ktoré z predaja dostávam, doslova korunové záležitosti. Uisťujem vás, že milionárom nie som a ani som na Čumilovi nezbohatol," povedal pre náš denník autor legendárnej sochy.
Pred pár dňami sa však portrét Čumila objavil aj na najväčšom reklamnom plagáte v hlavnom meste, ktorý prekrýva celú budovu Incheby. Čumila si do svojej reklamnej kampane vybrala jedna z bánk. ôÁno, aj za to som dostal nejaké peniaze, ale opakujem, milionár sa zo mňa nestal," uzavrel debatu na tému peňazí výtvarník Viktor Hulík.