Utorok23. december 2025, meniny má Nadežda, Naďa, zajtra Adam, Eva

Slováci ukázali zmysel pre humorné balenie

V Hypernove balili nákupy muži Zobraziť galériu (3)
V Hypernove balili nákupy muži "hore bez"

V bratislavskej Hypernove balili nákupy do tašiek špeciálni pomocníci – mladí muži „hore bez“ vyškolení pre túto akciu. Kampaň s názvom Nechajte sa zbaliť pripravila spoločnosť Ahold Retail Slovakia s cieľom spríjemniť nakupovanie počas troch augustových víkendov.

Pri každej pokladni v bratislavskej Hypernove číhalo počas augustových víkendov atraktívne prekvapenie. Špeciálni pomocníci, hore bez, iba v modrožltých kravatách pomáhali zákazníkom zbaliť nákupy do tašiek. „Baliči“ – mladí muži z modelingových agentúr prešli tvrdým výberovým konaním a absolvovali kurz efektívneho zbalenia nákupu a komunikácie so zákazníkom. Svojej úlohy sa zhostili veľmi zodpovedne - prácu brali vážne a ich netradičné pracovné oblečenie im nijako neprekážalo. „Takto môže byť nákup alebo samotné čakanie zákazníkov pri pokladni veselšie a príjemnejšie,“ hovorí Peter z Bratislavy.

Samotnú akciu vnímali zákazníci Hypernovy pozitívne, niektorí boli prekvapení a spočiatku reagovali skôr zmiešaným dojmom. Všetci sa však ochotne a s úsmevom nechali „zbaliť“. Akcia však podľa očakávaní organizátorov najviac potešila ženy. Tie odvážnejšie sa s nadšením fotili spolu s baličmi do mobilných telefónov, iné si žartom pýtali telefónne čísla na baličov na dlhodobú výpomoc. Mladé dievčatá sa v predajni zastavili aspoň na nákup čokoládovej tyčinky, aby sa potom pri pokladni mohli nechať „zbaliť“. U pánov boli reakcie prevažne zmiešané, väčšinou sa čudovali a pýtali, prečo nákupy nebalia aj ženy, ďalší to zobrali s humorom.

Pozitívne reakcie zákazníkov potvrdil aj online prieskum na stránke topky.sk, kde kampaň hodnotilo takmer tritisíc ľudí. Najčastejšie reakcie boli: „Čakám, že v ďalšom kole pribudnú polonahé modelky" a „Konečne niekto neberie nakupovanie tak vážne". Najviac zarazení boli niektorí starší zákazníci. „Najprv tomu neverili, niektorí si mysleli, že im cudzí človek kradne nákup," usmieva sa Diana Chovancová Stanková, hovorkyňa spoločnosti Ahold Retail Slovakia.

Cieľom kampane Nechajte sa zbaliť, bolo využiť leto a jeho pohodovú atmosféru na spestrenie nakupovania. „Iste, zaznamenali sme zvýšený príliv zákazníkov v čase trvania akcie, podstatné pre nás však bolo príjemne prekvapiť a pobaviť," uviedla D. Chovancová Stanková. Podľa nej už samotný prieskum pred spustením kampane ukázal, že „Slováci nie sú takí prudérni a budú kampaň brať skôr ako zábavu“. Keďže z interných zdrojov reťazca vyplynulo, že nakupovať do Hypernov chodia v prevažnej miere ženy, špeciálna akcia mala potešiť hlavne ženské oko. Spoločnosť Ahold Retail Slovakia na základe úspechu zvažuje, že v budúcnosti zopakujú druhé kolo kampane vo vybraných Hypernovách či pripravia podobnú akciu aj pre pánov.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu