Piatok26. december 2025, meniny má Štefan, zajtra Filoména

Tajomstvo, prečo odchádzajú malí dodávatelia energií z trhu, odhalené

Ilustračný obrázok PR článok Zobraziť galériu (2)

Zmenili ste niekedy dodávateľa elektriny alebo plynu? Ak áno, možno ste tak urobili v nádeji, že ušetríte, alebo ste len chceli vyskúšať niečo nové. Otázkou však ostáva, či sa táto zmena skutočne vypláca.

Pravdou totiž je, že z dôvodu regulácií cien energií ušetrí zákazník pri zmene dodávateľa  ročne  len niekoľko eur. Napríklad rodina žijúca v dome ušetrí zmenou dodávateľa elektriny priemerne len 8 eur za rok, rodina žijúca v byte ušetrí dokonca ešte menej. Za zmienku určite stojí aj to, že menší hráči postupne odchádzajú z trhu a ukončujú poskytovanie svojich služieb, pretože nedokážu konkurovať svojou ponukou. Dôkazom toho je, že v priebehu minulého a začiatkom tohto roka ukončili svoju činnosť až štyria dodávatelia energií.

Elektrina sa nakupuje na burzách. Výhodou veľkých spoločností je, že sú schopné nakupovať ju vo veľkých objemoch a dokážu tak zabezpečiť  stabilnú dodávku energií pre svojich zákazníkov na dlhšie obdobie. Navyše, zamestnávajú skúsených expertov, ktorí vedia spoľahlivo zrealizovať obchodovanie elektriny a plynu. Aj vďaka našej schopnosti, zabezpečiť pre zákazníkov výhodné ceny, sa nám za posledné 4 roky podarilo 4-násobne zvýšiť počet zákazníkov odoberajúcich plyn,“  informuje Marián Ponechal, vedúci tímu propozícií a analýz v ZSE.

Stabilná dodávka elektriny a plynu je pre zákazníkov veľmi dôležitá. Každý chce mať istotu, že v domácnosti bude všetko fungovať tak, ako má – svetlo bude svietiť, chladnička chladiť, plynový kotol vykurovať... „ZSE poskytuje svoje služby domácnostiam, firmám aj verejnému sektoru už viac ako 95 rokov. Zároveň zodpovedne pristupuje k pomoci a finančne podporuje rôzne verejnoprospešné aktivity, napríklad projekt  Rozprúdime regióny, zameraný na oživenie komunitného a kultúrneho života v obciach, alebo projekt Dostaneme ťa do školy, ktorý umožňuje školám získať príspevok na vybudovanie bezbariérového prístupu pre žiakov s postihnutím,“  dopĺňa Marián Ponechal zo ZSE.

Výhodou stabilných dodávateľov energií je aj rokmi dlhodobo zvyšovaná úroveň zákazníckej starostlivosti. Keď nastane problém, potrebujeme ho vyriešiť bez zbytočného odkladu. Dnešná doba je rýchla a komunikácia medzi zákazníkmi a firmami sa čoraz viac presúva do online prostredia. Prozákaznícky orientované spoločnosti preto využívajú rôzne formy komunikácie, aby mohli flexibilne reagovať na zákazníkove potreby.

Tajomstvo, prečo odchádzajú malí
 (Zdroj: zse.sk)

 „Na našu spoločnosť sa denne spolieha milión zákazníkov. Sme otvorení komunikácii s nimi, a preto sme dostupní na sociálnych sieťach, sprístupnili sme live chat na svojom webe a zároveň sme vytvorili ďalšiu komunikačnú platformu –  online účet. V rámci neho si zákazník môže jednoducho a kedykoľvek z pohodlia svojho domova vybaviť väčšinu záležitostí týkajúcich sa elektriny, plynu a doplnkových služieb, napríklad zmeniť výšku mesačných záloh, dátum splatnosti, aktualizovať kontaktné údaje, aktivovať elektronickú faktúru, získava prístup ku všetkým faktúram za posledných 6 rokov, môže si podrobne analyzovať svoju spotrebu elektriny aj s tipmi a trikmi na úspory energií alebo využiť ďalšie výhody online účtu,“ dodáva Marián Ponechal, vedúci propozícií a analýz v ZSE.

- reklamná správa -

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu