Streda15. máj 2024, meniny má Žofia, Sofia, zajtra Svetozár

Rastie obľuba malých obchodov

Výhodou je aj osobný prístup
Výhodou je aj osobný prístup (Zdroj: PR)

Malé obchodíky s potravinami a zmiešaným tovarom sa pred pár rokmi zatvárali, pretože nedokázali konkurovať veľkým nadnárodným sieťam. Dnes sa však otvárajú znova.

Už 350 predajní má aliancia slovenských lokálnych predajní Môj obchod, posledná pribudla v Komárne. Obchodíky sú moderné, vzdušné a ponúkajú všetko, čo jeho zákazníci potrebujú. Na bežný každodenný nákup alebo len jednu mrkvu do polievky je poruke malý obchod, kde zákazník nakúpi v dobrej kvalite a za dobrú cenu.

Tajomstvo úspechu je v podstate jednoduché. Malý obchod v spolupráci so silným dodávateľom, ktorým je veľkoobchod METRO, dokáže vytvoriť podmienky výhodné pre všetkých - pre malú prevádzku, pre dodávateľa, aj pre zákazníka. Ide o výhodnú ponuku tovarov, pomoc pri objednávaní a doručovaní tovaru, či pri cenotvorbe. Drobní predajcovia si však ponechávajú svoju suverenitu a nezávislosť. Dokážu tak zvýšiť svoju konkurencieschopnosť a prilákať viac zákazníkov.

Spolupráca nekončí len pri majiteľoch obchodu, aliancia Môj obchod kladie dôraz aj na lokálnych dodávateľov. Znamená to, že keď prosperujú malé potraviny na rohu ulice, zároveň prosperuje aj pani zo susednej obce, ktorá robí domáce jogurty, aj záhradkár z druhej strany ulice, ktorý má veľký ovocný sad.

 „Aktuálne testujeme pokladničný systém EPOS, ktorý členom siete Môj obchod ušetrí čas aj peniaze. Automaticky totiž generuje elektronické faktúry a tiež ukáže, ktoré tovary daný obchod nepotrebuje, lebo o ne zákazníci nemajú záujem a ktoré naopak potrebuje ako soľ,“ prezrádza ďalšie plány rozvoja siete predajní Môj obchod Peter Radobický. Aj preto ani jedna prevádzka nemusela skončiť a aliancia sa neustále rozrastá.

- reklamná správa -

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu