Sobota27. apríl 2024, meniny má Jaroslav, zajtra Jarmila

Sťažnosti na Búrlivé víno: Markíza čelí kritike divákov!

Búrlivé víno je podľa divákov plné intríg, hádok a negatívnych emócií. Zobraziť galériu (5)
Búrlivé víno je podľa divákov plné intríg, hádok a negatívnych emócií. (Zdroj: TV MARKÍZA)

BRATISLAVA - Už je toho priveľa! Búrlivé víno patrí medzi najobľúbenejšie slovenské seriály súčasnosti. Státisíce priaznivcov si markizácky projekt získal príbehom zakázanej lásky Niny Dolinskej (Nela Pocisková) a Martina Roznera (Juraj Loj). Romantika sa však už zo scenára vytratila. Na televíznych obrazovkách totiž momentálne vládnu intrigy, zlo, smútok a stres. A to sa verným divákom nepáči, za čo si televízia Markíza vyslúžila poriadnu kritiku. Ako dlho chcú v Záhorskej Bystrici pokračovať v tomto trende?

Búrlivé víno sa vo svojich začiatkoch stalo pre mnohých divákov neodmysliteľnou súčasťou pokojného televízneho večera. Rodinný seriál o zakázanej láske mladej vinárky a fešáka zo znepriatelenej rodiny však už dávno nie je taký, ako býval. Príjemná atmosféra, ktorou bol seriál spočiatku nabitý, sa totiž v posledných týždňoch z markizáckeho počinu akosi vytratila. Naopak, teraz v ňom vládnu intrigy, plač a smútok.

Neželané tehotenstvo, obvinenie zo sexuálneho zneužívania, psychické zrútenie, hádky, smrť dieťaťa - pre toto všetko sa obľúbený seriál dočkal poriadnej kritiky zo strany verných divákov. Tým nakopené negatívne udalosti spôsobujú neželané napätie. „V poslednej dobe som pri pozeraní nových dielov v strese a to nie je dobré. V seriáli je málo šťastných ľudí. Som nenáročný divák, chcem si odpočinúť pri niečom ľahšom, ale tých ťažkých tém na premýšľanie je tam naozaj veľa,“ znel jeden z nespokojných názorov na fanúšikovskej stránke programu.

„Večer si chcem sadnúť k niečomu pohodovému. Už je tu veľmi veľa intríg a fakt ma to už nebaví. A to zneužívanie, to už je vrchol,“ dopĺňajú sa v názoroch diváci, ktorí sa zároveň vyhrážajú, že seriál prestanú pozerať. Nakoniec to určite všetko dopadne dobre, ale sama nedokážem teraz usúdiť, či budem vôbec schopná zotrvať pri tom do konca,“ zverila sa jedna z diváčok.

V tejto súvislosti sme oslovili televíziu Markíza. Kompetentní v Záhorskej Bystrici však argumentujú tým, že pri písaní scenára vychádzajú z bežného života. Seriál preto podľa ich názoru neobsahuje priveľa negatív.

Celé vyjadrenie televízie Markíza:

„Tak ako v bežnom živote, ani v seriáli nemajú ľudia vždy len šťastné chvíľky. Naopak, mnohí diváci nám píšu, že Búrlivé víno iba odzrkadľuje to, čo sa mnohým stalo aj v skutočnosti. Či už ide o nedostatočné vybavenie niektorých slovenských nemocníc alebo intrigy. Hoci niektoré postavy momentálne prežívajú v Búrlivom víne ťažšie obdobie, iné naopak žiaria šťastím. Dorota a Igor opäť ukázali, že ich láska stojí na pevných základoch a veľmi sa tešia zo svojich dvojičiek. V radostnom očakávaní je aj Nina. Zo správy o tehotenstve bola nadšená celá jej rodina. Veľkú lásku prežívajú taktiež Viola so Žigom a vtipnými situáciami divákov neustále baví dvojica Anna a Zoli. Čo sa týka ďalších epizód, môžeme prezradiť len toľko, že nedorozumenia sa vysvetlia a sila rodiny bude naďalej stáť v popredí,“ reagovala pre topky.sk PR manažérka Ivana Pôbišová.