Dnes sa ukazuje, aké dôležité je myslieť dopredu. Napríklad aj v takej veci ako je vklad hotovosti na účet bez návštevy pobočky.
Uprostred druhej vlny epidémie koronavírusu si mnohí ešte viac uvedomujú, v čom spočíva skutočný význam a výhoda mnohých inovácií. V čase, keď sa ľudia snažia o maximálne obmedzenie osobných i oficiálnych kontaktov s cieľom vzájomnej ochrany zdravia, viacerí ocenia vymoženosti moderných technológií.
Jednou z takých je aj funkcia vkladu hotovosti na účet, ktoré sa tešia medzi klientmi slovenských bánk čoraz väčšiemu záujmu. Najviac takýchto bankomatov na Slovensku má Tatra banka, ktorá s prevádzkou začala už pred viac ako dvoma rokmi a má ich aktuálne 140. Vďaka bankomatom na vklad a výber môžu klienti Tatra banky aj v menších mestách, kde sa nenachádza kamenná pobočka banky, naďalej pracovať s hotovosťou, a to bez poplatku. Túto službu môžu využiť tak klienti s osobným účtom, ako aj podnikatelia.
Okrem vkladu a výberu sa v bankomate dozvedia aj zostatok na účte, môžu si zmeniť PIN ku karte alebo dobiť kredit na mobile. Do budúcna Tatra banka plánuje rozšíriť možnosť vkladu aj na iné účty v rámci banky. Už čoskoro tak budú klienti môcť cez bankomat zaplatiť aj svoje faktúry alebo vložiť peniaze na účet známemu.
Vďaka mobilnej aplikácii, Bankomatom 2.0 a nonstop kontaktnému centru DIALOG Live majú klienti Tatra banky takmer všetky bankové služby k dispozícii bez toho, aby museli chodiť do banky osobne, čo je práve v dnešnej dobe epidemiologických obmedzení veľkou výhodou.
- reklamná správa