Nedeľa5. máj 2024, meniny má Lesana, Lesia, zajtra Hermína

Známy rum vyzýva, aby ho ľudia nepili

PR článok

Veľká noc patrí každoročne k obdobiam s najvyšším rizikom výskytu podgurážených vodičov. Práve na toto sa vo svojej novej kampani rozhodla upozorniť značka Captain Morgan.

Z 11 na 23%. Taký je nárast nehôd spôsobených vodičmi pod vplyvom alkoholu počas veľkonočných sviatkov. Podľa štatistík PPZ z posledných rokov boli najrizikovejšou skupinou mladí ľudia vo veku 18 až 24 rokov. K nehodám dochádza najčastejšie na Veľký piatokVeľkonočný pondelok. Mnohí vodiči majú zrejme problém odmietnuť šibačkové pohostenie v podobe „šoférskeho“ pohárika tvrdého alkoholu.  

Postihy sú pritom extrémne vysoké. Ak vodič nafúka do jedného promile, môže prísť o vyše 1200 eur. Tie minie na zaplatenie pokuty a povinnú návštevu psychiatra, psychológa a skúšku na dopravnom inšpektoráte.

O to vítanejšou je aktivita spoločnosti Captain Morgan. Kým niektoré komerčné značky v tomto období prichádzajú s masívnymi kampaňami zameranými na zvýšenie spotreby drinkov z ich portfólia, zástupcovia obľúbeného rumu sa rozhodli venovať priestor prevencii a osvete.

V krátkych videách predstavuje 3 nealko drinky, ideálne na pohostenie veľkonočných šoférov.

Captain Mango

Hoci je spoločensky zodpovedné správanie veľkých spoločností na Slovensku zatiaľ pomerne zriedkavé, práve takéto aktivity by mohli byť signálom postupnej zmeny k lepšiemu.

Captain Mochito

Captain Cola

- reklamná správa - 

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu