Veľká noc patrí každoročne k obdobiam s najvyšším rizikom výskytu podgurážených vodičov. Práve na toto sa vo svojej novej kampani rozhodla upozorniť značka Captain Morgan.
Z 11 na 23%. Taký je nárast nehôd spôsobených vodičmi pod vplyvom alkoholu počas veľkonočných sviatkov. Podľa štatistík PPZ z posledných rokov boli najrizikovejšou skupinou mladí ľudia vo veku 18 až 24 rokov. K nehodám dochádza najčastejšie na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok. Mnohí vodiči majú zrejme problém odmietnuť šibačkové pohostenie v podobe „šoférskeho“ pohárika tvrdého alkoholu.
Postihy sú pritom extrémne vysoké. Ak vodič nafúka do jedného promile, môže prísť o vyše 1200 eur. Tie minie na zaplatenie pokuty a povinnú návštevu psychiatra, psychológa a skúšku na dopravnom inšpektoráte.
O to vítanejšou je aktivita spoločnosti Captain Morgan. Kým niektoré komerčné značky v tomto období prichádzajú s masívnymi kampaňami zameranými na zvýšenie spotreby drinkov z ich portfólia, zástupcovia obľúbeného rumu sa rozhodli venovať priestor prevencii a osvete.
V krátkych videách predstavuje 3 nealko drinky, ideálne na pohostenie veľkonočných šoférov.
Hoci je spoločensky zodpovedné správanie veľkých spoločností na Slovensku zatiaľ pomerne zriedkavé, práve takéto aktivity by mohli byť signálom postupnej zmeny k lepšiemu.
- reklamná správa -