BRATISLAVA - Novou generálnou riaditeľkou televízie Markíza sa stala Zuzana Ťapáková, doterajšia šéfka centra marketingu televízie. Napísal to dnes portál Sme.sk.
Ťapáková podľa portálu pracuje v Markíze od jej začiatkov, na starosti mala propagáciu a strategické plánovanie imidžu televízie. Vyštudovala divadelnú a filmovú vedu na Vysokej škole múzických umení, kde prednášala dejiny divadla. Neskôr pracovala v Slovenskom rozhlase a vo viacerých reklamných agentúrach.
Po Mikovom odchode sa CME podľa Sme.sk rozhodovalo medzi Ťapákovou a napríklad aj šéfom spravodajstva a publicistiky televízie Tiborom Búzom. Ponuku vraj dostal tiež riaditeľ druhej najsledovanejšej televízie Joj František Borovský. Ťapáková nastúpi do čela Markízy v čase, keď stanica stráca divákov. Televízia je na tom údajne horšie aj finančne.
Mediálna spoločnosť CME poskytuje služby v oblasti médií a zábavy a prevádzkuje firmy pôsobiace v oblasti televízneho vysielania, internetu a tvorby televízneho obsahu v šiestich štátoch strednej a východnej Európy. Televízne stanice sa nachádzajú v Bulharsku, Chorvátsku, Česku, Rumunsku, na Slovensku a v Slovinsku.