Nedeľa28. apríl 2024, meniny má Jarmila, zajtra Leo, Lea

Čašníčka (20) sa podelila o bizarný príbeh: Zákazník sa najedol a ušiel bez zaplatenia, no pre TOTO sa musel vrátiť!

Ilustračné foto
Ilustračné foto (Zdroj: Getty Images)

NEW YORK - Bývalá čašníčka prezradila, ako sa pomstila zákazníkovi po tom, čo sa navečeral a ušiel z reštaurácie, kde pracovala. Ešte zábavnejšie bolo, že muž bol nútený sa vrátiť, pretože počas úteku zabudol na stole svoj telefón. Jeho plán sa tak nepodaril.

Užívateľka TikToku známa ako Syd sa preslávila svojimi príbehmi o neslušne sa správajúcich zákazníkoch. Nakrútila sériu videí zo života čašníčky, v ktorých predstavila nie príliš príjemné stretnutia so zákazníkmi. Príkladom je aj hosť, ktorý si uvedomil, že svoj telefón zabudol na stole.

Na tom by nebolo nič zvláštne, keby jeho plánom nebolo navečerať sa a ujsť z reštaurácie. Neuvedomil si však, že mobil nechal vo vnútri. Musel sa preto vrátiť späť. Syd sa mu pomstila tým, že o incidente informovala svojho manažéra a zariadila, aby zákazník prišiel vyzdvihnúť telefón okolo 16:00. Predvedením scény medzi manažérom a hosťom TikTokerka odhalila, že jej šéf držal telefón ako rukojemníka, ktorý zlodejovi vráti až po tom, čo zaplatí.

Je pochopiteľné, že ľudí príbeh okamžite zaujal a video získalo množstvo reakcií a komentárov. Niekoľkí čašníci v tejto súvislosti zdieľali podobné príbehy, hoci ich šéfovia sa zdali byť ešte pomstychtivejší. Ako sa ale ukázalo, niektorí zákazníci, ktorí majú v pláne nezaplatiť a následne ujsť z reštaurácie, si nezabúdajú len telefóny. "Je ešte lepšie, keď si zabudnú svoju kartu a uvedomia si, že sa pre ňu musia vrátiť a nakoniec zaplatiť oveľa viac, ako keby neušli," uviedol jeden užívateľ. 

Viac o téme: TelefónReštauráciaZákazník
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu