Nedeľa28. apríl 2024, meniny má Jarmila, zajtra Leo, Lea

Zákazník nechal čašníčke štipľavý odkaz, tá zostala v nemom úžase: To je šialené, ako to mala vedieť?

Čašníčka dostala od zákazníka nepekný odkaz Zobraziť galériu (2)
Čašníčka dostala od zákazníka nepekný odkaz (Zdroj: Reddit/r/mildlyinfuriating)

USA – Personál reštaurácie sa zvykne stretnúť s rôznymi zákazníkmi, no platí to aj naopak. V tomto prípade hrala najväčšiu rolu zbytočná predvídavosť, ktorá zanechala u zákazníkov veľmi nepríjemný dojem. Čašníčka sa následne namiesto sprepitného dočkala veľmi negatívnej a priamej reakcie.

archívne video

Gastro chce na Slovensko prilákať sprievodcu Michelin, známy kuchár Žídek (Zdroj: TASR/Jakub Popelka)

Čašníčka nemenovanej reštaurácie v USA zažila už takmer všetko, ale táto udalosť so zákazníkom patrí medzi jej najhoršie skúsenosti. Pri jednom zo stolov, ktoré obsluhovala, sedel starší pán a podľa nej oveľa mladšia dáma, informuje Daily Mail. Čašníčka si pomyslela, že táto dvojica v žiadnom prípade nemohla tvoriť pár. Bez ohľadu na to sa však hostí ku koncu spýtala, či budú platiť osobitne, alebo spolu.

Táto otázka všetko zmenila. Starší zákazník zanechal čašníčke na bloku surový odkaz, ktorý musela podľa svojih slov uverejniť na sociálne siete. "Vôbec som nerozumela takejto reakcii," dodala. Ukázalo sa, že zákazník bol v reštaurácii so svojou manželkou. Čašníčke odmietol dať tringelt za nemiestne správanie, ktorým sa mala previniť. Odkaz napísal perom na bielu časť vytlačeného účtu.

"Žiadne prepitné, pretože to bolo (od čašníčky) veľmi nemiestne, keď sa mňa a mojej ženy spýtala, či chceme platiť za jedlo oddelene," znel odkaz s tým, že zákazník ho ukončil troma otáznikmi, aby spresnil, že ho to nesmierne šokovalo. Reakcia čašníčky na sociálnej sieti Reddit znela nasledovne: "(Zákazník) mal tú drzosť a odkaz napísal mojím perom," dodala s tým, že mal okolo 60 rokov, zatiaľ čo jeho manželka vyzerala oveľa mladšie. 

Zmiešané reakcie

Pod príspevkom sa v momente začali objavovať komentáre. Reakcie však boli zmiešané. Mnoho ľudí, ktorí pracujú v gastre, poukázalo na to, že sa zákazníkov väčšinou nepýtajú, či chcú platiť osobitne. 

Kritický sa na to však vyjadrila istá čašníčka: "U nás sa musíme stále pýtať, či chcú zákazníci platiť osobitne. Nikdy nemôžeme len predpokladať, že ide o jeden spoločný účet. Mali sme tu raz pár s niekoľkými deťmi a vystavili sme im jeden šek," povedala. Zo sumy boli najprv obaja vydesení. Čašníčka nemohla predpokladať, že už nežijú spolu, aj keď vyzerali ako jedna veľká šťastná rodina. 

Zákazník nechal čašníčke štipľavý
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: Getty Images)

Väčšina však bola na strane dotknutej čašníčky. "Ako to mala vedieť? Videl som raz muža a ženu, ktorí vyzerali ako manželský pár, dokonca mali obaja obrúčky. Nakoniec z toho vysvitlo, že sú súrodenci," hovorí jeden z komentujúcich. "Príde mi to veľmi smiešne. Normálne sa mi pozastavuje mozog nad tým, že existujú ľudia, ktorým takéto niečo vadí," dodal ďalší. 

Viac o téme: ReštauráciaČašníčkaOdkazObsluhaZákazníkUSA
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu