LONDÝN - Let spoločnosti British Airways z Londýna do Las Vegas bol pre dvoch cestujúcich hotovým utrpením. Rušil ich totiž nepríjemný bzučiaci zvuk šíriaci sa z reproduktoru nad ich hlavami. Personál na palube lietadla sa sťažnosťami pasažierov vôbec nezaoberal. Vedenie aeroliniek všetko vyriešilo poskytnutím zanedbateľnej zľavy na ďalší nákup leteniek.
Dvadsaťšesťročná Nicole Lightbodyová letela z londýnskeho letiska Heathrow do Nevady so svojím bratrancom a počas desaťhodinového letu si "užívali" nepríjemný zvuk šíriaci sa z reproduktoru priamo nad ich hlavami. Ten sa začal šíriť po tom, ako sa z neznámych príčin z horného panelu náhle uvoľnila kyslíková maska.
Mal to byť príjemný let na Bali: Žena na palube odhalila manželovu neveru, nastalo peklo
Bzučiaci reproduktor sa ozýval v pravidelných pätnásťminútových intervaloch a zakaždým trval dlhých päť minút. Napriek tomu, že cestujúci požiadali palubný personál o zmenu sedadiel, nikto im nevyhovel.
@British_Airways disaster of a flight on 26/10 from Heathrow to Las Vegas. From masks falling to almost constant noise, noise video available. Over 7 days and no response to my complaint....shocking!! pic.twitter.com/RFxyZDYRDc
— Nicole Lightbody (@NicoleLightbody) 14. novembra 2017
Po prílete do Spojených štátov podala Nicole okamžite sťažnosť, no postoj British Airways ju nemilo prekvapil. Spoločnosť jej zaslala písomné ospravedlnenie a poukážku v hodnote dvadsať libier na nákup ďalšej letenky.